Kolor błotnika po obtarciu? - Wersja do druku +- smartklub.pl (http://smartklub.pl) +-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54) +--- Dział: Model 450 - smart fortwo (http://smartklub.pl/f-model-450-smart-fortwo--66) +---- Dział: Ogólne (http://smartklub.pl/f-ogolne--87) +---- Wątek: Kolor błotnika po obtarciu? (/t-kolor-blotnika-po-obtarciu--9824) |
Kolor błotnika po obtarciu? - Kovval - 28.01.2013 Jaki powinien mieć kolor oryginalny błotnik pod lakierem po obtarciu? RE: Kolor błotnika po obtarciu? - PremiumAD - 28.01.2013 Sam plastik jest czarny, lakier podkładowy - nie wiem, w innych autach prawie zawsze szary. RE: Kolor błotnika po obtarciu? - prost13 - 28.01.2013 Kupujesz to jest szary matowy tylko z podkładem. Ale jak premium pisze to jest pod spodem czarny. RE: Kolor błotnika po obtarciu? - Fireman - 29.01.2013 W kremowych elementach kolor plastiku był kremowy. RE: Kolor błotnika po obtarciu? - contivelle - 29.01.2013 W zielonym, zielony..... To nie jest jednolity odlew w kolorze? RE: Kolor błotnika po obtarciu? - obwd-crash - 29.01.2013 W aqua orange jest żółty wpadający w jasno pomarańczowy. RE: Kolor błotnika po obtarciu? - Kanapa - 29.01.2013 Zdaje się, że w 450 materiał paneli były w okolicach koloru właściwego. Chyba od 451 zaczęto zmieniać - koszty. Budyń z 1999 miał "budyniowate" panele - wyszło przy połamaniu . RE: Kolor błotnika po obtarciu? - PremiumAD - 29.01.2013 o_O moje F2 450 było czerwone i panele były z czarnego plastiku, tridion miał szary podkład. RE: Kolor błotnika po obtarciu? - Kovval - 29.01.2013 Dzięki Wszystkim za odpowiedz. Sprawa jest tego typu że kolega chce kupić 450 z przytartym lekko błotnikiem i pojechał do smart center żeby wycenić ile by kosztowała naprawa i tam fachowcy sprzeczali sie miedzy sobą że był już wczesniej naprawiany bo ma czarny podkład pod lakierem a inni że tez takie wychodziły. I komu tu wierzyć, sprzedający mówi 100% bezwypadek a w serwisie nie mogą dojść prawdy czy był naprawiany bo zdania są podzielone. RE: Kolor błotnika po obtarciu? - Kanapa - 29.01.2013 Połamany panel w Smarcie to standard - auto miejskie i szkody muszą być. Cała filozofia paneli opiera się na możliwości wymiany w prosty sposób przez właściciela. Czarny na czerwonym czy zielonym nie stanowi różnicy - podstawa to prosty tridon. Ciekawe ilu właścicieli F2 ma prostą belką tylnego zawiedzenia - może 5%. Reszta (95%) jest skręcona w precelek. |