smartklub.pl
Kolor błotnika po obtarciu? - Wersja do druku

+- smartklub.pl (http://smartklub.pl)
+-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54)
+--- Dział: Model 450 - smart fortwo (http://smartklub.pl/f-model-450-smart-fortwo--66)
+---- Dział: Ogólne (http://smartklub.pl/f-ogolne--87)
+---- Wątek: Kolor błotnika po obtarciu? (/t-kolor-blotnika-po-obtarciu--9824)



Kolor błotnika po obtarciu? - Kovval - 28.01.2013

Jaki powinien mieć kolor oryginalny błotnik pod lakierem po obtarciu?


RE: Kolor błotnika po obtarciu? - PremiumAD - 28.01.2013

Sam plastik jest czarny, lakier podkładowy - nie wiem, w innych autach prawie zawsze szary.


RE: Kolor błotnika po obtarciu? - prost13 - 28.01.2013

Kupujesz to jest szary matowy tylko z podkładem. Ale jak premium pisze to jest pod spodem czarny.


RE: Kolor błotnika po obtarciu? - Fireman - 29.01.2013

W kremowych elementach kolor plastiku był kremowy.


RE: Kolor błotnika po obtarciu? - contivelle - 29.01.2013

W zielonym, zielony..... To nie jest jednolity odlew w kolorze?


RE: Kolor błotnika po obtarciu? - obwd-crash - 29.01.2013

W aqua orange jest żółty wpadający w jasno pomarańczowy.


RE: Kolor błotnika po obtarciu? - Kanapa - 29.01.2013

Zdaje się, że w 450 materiał paneli były w okolicach koloru właściwego. Chyba od 451 zaczęto zmieniać - koszty.
Budyń z 1999 miał "budyniowate" panele - wyszło przy połamaniu .


RE: Kolor błotnika po obtarciu? - PremiumAD - 29.01.2013

o_O moje F2 450 było czerwone i panele były z czarnego plastiku, tridion miał szary podkład.


RE: Kolor błotnika po obtarciu? - Kovval - 29.01.2013

Dzięki Wszystkim za odpowiedz. Sprawa jest tego typu że kolega chce kupić 450 z przytartym lekko błotnikiem i pojechał do smart center żeby wycenić ile by kosztowała naprawa i tam fachowcy sprzeczali sie miedzy sobą że był już wczesniej naprawiany bo ma czarny podkład pod lakierem a inni że tez takie wychodziły.
I komu tu wierzyć, sprzedający mówi 100% bezwypadek a w serwisie nie mogą dojść prawdy czy był naprawiany bo zdania są podzielone.


RE: Kolor błotnika po obtarciu? - Kanapa - 29.01.2013

Połamany panel w Smarcie to standard - auto miejskie i szkody muszą być. Cała filozofia paneli opiera się na możliwości wymiany w prosty sposób przez właściciela.
Czarny na czerwonym czy zielonym nie stanowi różnicy - podstawa to prosty tridon.
Ciekawe ilu właścicieli F2 ma prostą belką tylnego zawiedzenia - może 5%.
Reszta (95%) jest skręcona w precelek.


Menu