Info dla wstawiających felgi i kombinujących z zawieszeniem.
W forfour mamy 3 wersje fabrycznych zestawów zawieszenia.
1. Standard - elementy do dostania w SC i sieciach sklepów części.
2. Sport (pakiet) - jak wyżej, amortyzatory Sachs/Boge dostępne.
3. Brabus - amortyzatory i sprężyny Sachs/Boge sprzedawane tylko przez SC plus inna geometria zamieszenia.
Różnica pomiędzy Sport i Brabus - obniżenie o 10 mm i znaczna większa twardość zawieszenia.
Można wstawić zestawy Brabusa do benzyn np. 1.5. Z dieslem podobno jest problem - inne mocowanie.
Uwaga: jeżeli montujemy felgi 17 to wstawiamy minimum wersję Sport. W innym przypadku geometria będzie troszkę niebezpiecznie wychodziła poza obszar dopuszczony.
-- Kąty geometrii zawieszenia standard i Brabi --
W forfour mamy 3 wersje fabrycznych zestawów zawieszenia.
1. Standard - elementy do dostania w SC i sieciach sklepów części.
2. Sport (pakiet) - jak wyżej, amortyzatory Sachs/Boge dostępne.
3. Brabus - amortyzatory i sprężyny Sachs/Boge sprzedawane tylko przez SC plus inna geometria zamieszenia.
Różnica pomiędzy Sport i Brabus - obniżenie o 10 mm i znaczna większa twardość zawieszenia.
Można wstawić zestawy Brabusa do benzyn np. 1.5. Z dieslem podobno jest problem - inne mocowanie.
Uwaga: jeżeli montujemy felgi 17 to wstawiamy minimum wersję Sport. W innym przypadku geometria będzie troszkę niebezpiecznie wychodziła poza obszar dopuszczony.
-- Kąty geometrii zawieszenia standard i Brabi --
Forfour - wszystkie bez Brabus
Przód
Camber
0°35' +/- 0°30', diff. L/R max 0°30'
Caster
2°50' +/- 0°30'
Toe per wheel
0°0' +/- 0°6'
Steering axis inclination
13°30' +/- 0°30'
Toe-out on turns
-1°08' +/- 0°30'
Wheel Offset
Tył
Wheel Offset
0°0' +/- 0°20'
Total Toe
0°21' +/- 0°21'
Camber
-1° +/- 0°45'
Max Difference L/R
0°20'
Driveline Angle
0°0' +/- 0°30'
Forfour Brabus
Przód
Camber
0°46' +/- 0°30', diff. L/R max 0°30'
Caster
2°50' +/- 0°30'
Toe per wheel
0°00' +/- 0°6'
Steering axis inclination
13°30' +/- 0°30'
Toe-out on turns
-1°08' +/- 0°30'
Wheel Offset
Tył -
Wheel Offset
0°0' +/- 0°20'
Total Toe
0°21' +/- 0°21'
Camber
-1° +/- 0°45'
Max Difference L/R
0°20'
Driveline Angle
0°0' +/- 0°30'
Przód
Camber
0°35' +/- 0°30', diff. L/R max 0°30'
Caster
2°50' +/- 0°30'
Toe per wheel
0°0' +/- 0°6'
Steering axis inclination
13°30' +/- 0°30'
Toe-out on turns
-1°08' +/- 0°30'
Wheel Offset
Tył
Wheel Offset
0°0' +/- 0°20'
Total Toe
0°21' +/- 0°21'
Camber
-1° +/- 0°45'
Max Difference L/R
0°20'
Driveline Angle
0°0' +/- 0°30'
Forfour Brabus
Przód
Camber
0°46' +/- 0°30', diff. L/R max 0°30'
Caster
2°50' +/- 0°30'
Toe per wheel
0°00' +/- 0°6'
Steering axis inclination
13°30' +/- 0°30'
Toe-out on turns
-1°08' +/- 0°30'
Wheel Offset
Tył -
Wheel Offset
0°0' +/- 0°20'
Total Toe
0°21' +/- 0°21'
Camber
-1° +/- 0°45'
Max Difference L/R
0°20'
Driveline Angle
0°0' +/- 0°30'
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904