Witam serdecznie wszystkich i zapraszam do wypowiedzenia sie na forum !!! Oto e-mail , od specjalisty ds.marketingu z Wrocka:
"Narazie nie mam mozliwosci publikowania na www, wiec pisze do Ciebie.
Jakiej imprezy oczekiwaliście i czego oczekujecie od imprezy w Metropolis, tak aby pracownicy i posiadacze dobrze sie bawili, ( o ile mozesz napisz na www o tym, czekam na sugestie )
pozdrawiam
Bartosz Malec
specjalista ds.marketingu"
widze ze prowadze monolog !!!
oto kolejny mail od Bartosza Malca Dział Marketingu Frączak Wrocław :
"cytuje twojego posta:
- wczesniejsze info o imprezie
- blizszy kontakt ( niekoniecznie az tak bliski )
- mile widziane jakies gadzety !!!
- mile widziana powiezchnia wydzielona dla klubowiczow na terenie Metropolis (kibel i kuchnia odpada, ale stolik bylby ok)
- zaproszenia na impreze ( darmowy wstep do lokalu)
powiedzmy ze dalibyśmy rade to zorganizować o czym napisałeś co możemy mieć w zamian ???????
pozdrawiam"
Co mozemy dac ???
Reklame !!! to na 100%. Wiekszosc informacji o smarcie wyszukiwanych jest w internecie.
A u nas o smarcie pisze sie tylko dobrze , bo jak inaczej mozna pisac. Duzo ludzi interesuje sie tym samochodem i zadaje pytania na forum a nie zawsze obsluga salonu jest w stanie na nie odpowiedziec.
I trzeba tez pamietac , ze my tez jestesmy waszymi klientami , a czego sie nie robi dla klienta .............. Zadowolony klient to polowa sukcesu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<small>[ Edytowane przez Rzuq dnia 2002/11/26 8:55:39 ]</small>
Wiec jest tak :
jezeli ktos chce byc informowany o imprezach i chce otrzymywac zaproszeniia poczta to musi wyslac maila z adresem do mnie rzuq@wp.pl a ja przesle go do Fraczaka.
<small>[ Edytowane przez Rzuq dnia 2002/11/26 9:53:34 ]</small>
I tu sie z Rzuqiem calkowicie zgadzam. Powiem wiecej...
to my robilismy w Polsce reklame smartowi, zanim ktokolwiek u nich jeszcze pomyslal o tym ze beda sprzedawac smarty w Polsce, to na naszych autach ucza sie panowie serwisanci obslugi tych aut - pozostawiajac bez komentarza to ze w dalszym ciagu lepiej jest jechac na serwis do Niemiec ( i pewniej i szybciej - w Polsce fotelik dla dziecka montuja 2 dni bez rezultatu ) itd. itp...
I odnośnie calej imprezy, sprawy o których wspominał Rzuq - to powinno być zapewnione nie klubowiczom, ale każdemu klientowi...., w końcu wchodzimy do Unii, jestesmy w Europie od zawsze i o klienta trzeba dbać..
Przydałoby się chyba pewnym osobom szkolenie z obsługi klienta, a na początek proponowałbym przeczytanie relacji z Klagenfurtu, gdzie cała impreza zorganizowana była dla smarciarzy przez smart Austria, i nie tylko dla ich klientów, ale dla samrtów z całej europy...tam nie było podziałów na gorszych i lepszych, na tych co kupili smarty u nas i nie u nas.........
Ciekaw jestem czy Państwo "oczekujący na coś w zamian" przygotują kiedykolwiek coś takiego u nas w kraju...........
Nie wierze.....
:palec:
Pozdrawiam,