Musisz doprecyzować co masz na myśli, że słabiej Ci działa ogrzewanie?! Czy zbyt długo się nagrzewa i osiąga właściwą temperaturę pracy, a co za tym idzie zbyt późno zaczyna działać ogrzewanie w kabinie, czy też w ogóle nie osiąga właściwej temperatury pracy (nawet po dłuższym czasie pracy) i przez to słabo nagrzewa wnętrze?
U mnie po akcji serwisowej, tak jak pisałem wcześniej w tym wątku, praktycznie po przejechaniu kilkuset metrów z nawiewów zaczyna lecieć ciepłe powietrze (ciepłe mam tu na myśli powietrze, którego ciepłota jest już lekko wyczuwalna). Nadmieniam, że w tym czasie siła wentylatora jest na poziomie 2 (czyli na wiatraczku), a temperatura ustawiona na 23 stopnie. W serwisie sprawdzane to było w ten sposób, że po dokonaniu "przeróbek" silnik posiadał temperaturę otoczenia, serwisant włączał wentylator na poz. 3, temperaturę ustawiał na max. i po około 3 min pracy silnika na biegu jałowym z nawiewów wyczuwalne było letnie powietrze. Mam nadzieję, że udało mi się to w miarę zrozumiale opisać
U mnie po akcji serwisowej, tak jak pisałem wcześniej w tym wątku, praktycznie po przejechaniu kilkuset metrów z nawiewów zaczyna lecieć ciepłe powietrze (ciepłe mam tu na myśli powietrze, którego ciepłota jest już lekko wyczuwalna). Nadmieniam, że w tym czasie siła wentylatora jest na poziomie 2 (czyli na wiatraczku), a temperatura ustawiona na 23 stopnie. W serwisie sprawdzane to było w ten sposób, że po dokonaniu "przeróbek" silnik posiadał temperaturę otoczenia, serwisant włączał wentylator na poz. 3, temperaturę ustawiał na max. i po około 3 min pracy silnika na biegu jałowym z nawiewów wyczuwalne było letnie powietrze. Mam nadzieję, że udało mi się to w miarę zrozumiale opisać
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)