Nie działa w zimie, nie działa w lato jak jest gorąco. Dla mnie ECO to jakaś pomyłka.
Ja generalnie od razu zawsze wyłączam to ECO.
Tylko chodzi o to, czy jak nie będzie tego zaworku (czy też będzie, ale zawsze otwarty) to ma to wpływ na trwałość/awaryjność silnika? czy też jedynym minusem jest to, że ECO się załączy później?
Skoro w silnikach bez MHD tego zaworka nie ma, to znaczy, że raczej nie powinno to mieć większego wpływu na jego awaryjność?
Ja generalnie od razu zawsze wyłączam to ECO.
Tylko chodzi o to, czy jak nie będzie tego zaworku (czy też będzie, ale zawsze otwarty) to ma to wpływ na trwałość/awaryjność silnika? czy też jedynym minusem jest to, że ECO się załączy później?
Skoro w silnikach bez MHD tego zaworka nie ma, to znaczy, że raczej nie powinno to mieć większego wpływu na jego awaryjność?
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus