materiały to nie bardzo sa inne , głown róznice to : inna turbina bo w 61km jest Garret GT12 a w 82km jest GT20 , w 1 km wtryski sa stanradrowe a w 82km sa w kolorze pomarańczowym , to największe różnice konieczne do pokonania bo bez tego nie da sie wykrzesać większej mocy , trzeba tez pamiętac ze kolektor wydechowy do GT20 ma większy stożek tłumika więc tu tez jest mała zmiana , silnik także posuada wymiennik ciepła olej-płyn chłodzący podobny jak CDI i z CDI mozna go zastosowac więc to najmniejszy problem kosztowy no i mapa któa tez jest do zdobycie , największym kosztem jest pozyskanie turbiny GT20 wraz z kolektorem .
Tłoki i korby nie maja znaczenia gdyz robiłem esty nawet na silniku 599cm z osprzętem i softem od Roadstera i przy największych obciązeniach nie udało mi sie uzyskac efektu urwanego korbowodu choc robiłem wszystko by tak sie stało więc ukłąd korbowo tłokowy jest odporny na przeciązenia i tym bym sie nie przejmował .Powodzenia
Tłoki i korby nie maja znaczenia gdyz robiłem esty nawet na silniku 599cm z osprzętem i softem od Roadstera i przy największych obciązeniach nie udało mi sie uzyskac efektu urwanego korbowodu choc robiłem wszystko by tak sie stało więc ukłąd korbowo tłokowy jest odporny na przeciązenia i tym bym sie nie przejmował .Powodzenia
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl