Na początek pojedz na jakiś kanał lub sam spróbuj nasmarować wnętrze tego ustrojstwa do zmiany biegów (aktuator czy jakoś tak sie to pisze) , ja posmarowałem białym smarem zimą i od tej pory wszystko działa dość dobrze. Tylko żadne WD40, jeśli masz wersje rozkręcana to możesz wyczyścić profesjonalnie, ja niestety mam wersje nitowaną. Przy okazji sprawdź też wtyczkę czy nie jest zaśniedziała, trzeba ja delikatnie wyjąć sprawdzić styki przesmarować np kontaktem gold czy czymś takim i złożyć do kupy, u mnie się okazało że mam urwany jeden z przewodów, i czasami potrafi zgłupieć.
Najlepiej przed rozmontowywaniem zrobić zdjęcia ustawień / kabelków etc Może też być potrzebna adaptacja tego wysprzeglika, ale to ktoś ze Smart Diagnozą musi być.
Najlepiej przed rozmontowywaniem zrobić zdjęcia ustawień / kabelków etc Może też być potrzebna adaptacja tego wysprzeglika, ale to ktoś ze Smart Diagnozą musi być.