(10.07.2018, 20:56)LAZY. napisał(a): Zawsze po wymianie sprzęgła jak i w trakcie użytkowania auta robi się wprowadzanie punktu otarcia sprzęgła. Powinno się wraz z tym adaptację skrzyni biegów zrobić. Czasem trzeba też mechanicznie dosunąć actuator żeby zmniejszyć luz pomiędzy łapą, a bolcem actuatora- zniknie szarpanie przy ruszaniu, lub przy zrzucaniu biegów. W smarcie zazwyczaj nikt tego nie robi bo kosztuje to niemałe pieniądze. Często mechanicy wymieniają sprzęgło, składają do kupy i wydają auto klientowi. Bez kalibracji, bez nawet kasacji błędów.
O jakim ty czujniku piszesz? Gdzie go szukasz, czy gdzie ta wtyczka?
Zrobię mu kalibrację. Oczywiście. Lecz najpierw trzeba zainstalować czujnik, którego nie ma. Nad lewą półosią z tyłu. na dwie śrubki przykręcany. Ze skrzyni wystaje półksiężyc.
Niech wasze żuki nigdy nie łapią stuki.