(05.12.2019, 00:54)LAZY. napisał(a): Od wymiany EGR już troszkę czasu minęło. Postanowiłem zajrzeć pod spód i jak się okazuje uszczelniacze półosiek są do wymiany.
Ma ktoś numer tych uszczelniaczy?
Kupił bym nowe i w sprzyjających warunkach podjął bym się wymiany. Reszta silnika sucha więc moje zabiegi były skuteczne. Nowy tłumik za trylion złotych wymagał nieco małej modyfikacji uchwytu i przesunięcie jego o niecały centymetr. Znaczy bez młota nie robota
Fabryczny tłumik miał uchwyt przypinany na opaskę więc małe korekty były proste do zrobienia, w kupnym tłumiku uchwyt był wspawany na stałe. Nie chciałem naciągać śrubami całości bo by się to źle skończyło, więc młot w rękę i odpowiednio skorygowałem różnicę.
https://merc.com.ua/mercedes-benz/item/q...-60/622113
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!