Witam
Jest to mój pierwszy post na forum i nie wiem czy trafiłem w dobry dział
Szukałem podobnego tematu ale dotyczył on tylko czujnika nic o zwarciu w nim nie było.
Więc tak dziś na komputerze wyskoczył mi błąd stały z treścią:
P0110 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego, zwarcie do masy
I tutaj pojawia się pytanie czy wystarczy tylko zmienić czujnik czy coś jeszcze może mu dolegać.
Ostatnio zauważyłem ze podczas jazdy diselkiem przy prędkości 90-100km/h wciskając gaz opór
zrzuca mi bieg z 6 na 5 i ciągnie go tak non stop nawet do 130km/h nie wrzucając już 6 biegu...
Co do EGR został on zaślepiony i zastąpiony czymś w podobie bezpiecznika
Dzięki z góry za pomoc!!
Jest to mój pierwszy post na forum i nie wiem czy trafiłem w dobry dział
Szukałem podobnego tematu ale dotyczył on tylko czujnika nic o zwarciu w nim nie było.
Więc tak dziś na komputerze wyskoczył mi błąd stały z treścią:
P0110 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego, zwarcie do masy
I tutaj pojawia się pytanie czy wystarczy tylko zmienić czujnik czy coś jeszcze może mu dolegać.
Ostatnio zauważyłem ze podczas jazdy diselkiem przy prędkości 90-100km/h wciskając gaz opór
zrzuca mi bieg z 6 na 5 i ciągnie go tak non stop nawet do 130km/h nie wrzucając już 6 biegu...
Co do EGR został on zaślepiony i zastąpiony czymś w podobie bezpiecznika
Dzięki z góry za pomoc!!