Dla "potomnoscii"
Jak ktoś chciałby dobrać się do silnika nawiewu, wiązki elektrycznej, albo chciał zobaczyć co jest pod konsolą.
1. Odkręcamy śrubki pod tapicerowaną częścią (chyba 8 szt) w tym dwie bezpośrednio nad ramką radia (trzeba wyciągnąć radio i ramkę)
2 Odchylamy schowek (poza ograniczniki) pod nim są 4 duże śruby. potem mamy 4 małe wkręty (2 po bokach i reszta w górnej krawędzi schowka)
wyciągamy schowek i odpinamy kabel lampki.
3 odkręcamy dwie duże śruby mocujące poduszkę powietrzną pasażera (dostęp dopiero po kompletnym wymontowany schowka)
odpinamy wtykę poduszki (czerwona wtyka z zieloną zapadką zamocowana na metalowej rura nad schowkiem) i jeśli mamy takowe to kabel zasilający wskaźniki na desce "czułki"
(biała wtyka po prawej stronie wnęki po schowku)
4. 2 śrubki po bokach zegarów i wyciągamy je (pod nimi będzie jeszcze jeden wkręt centralnie pomiędzy też do wykręcenia.
5. Teraz zaczyna się śmiesznie bo musimy wykręcić wkręty mieszczące się wewnątrz tuneli za bocznymi "kulkami" nawiewów (po jednym za każdą małą "kulką").
6. ma koniec wysuwamy lekko do przodu górną cześć deski i... odpinamy przewody które są przyklejone taśmą izolacyjną do plastikowych "klipsów" na spodzie deski w samych rogach (na wysokości łączenia przedniej szyby i słupka).
Teraz można spokojnie wyjąć górna cześć deski rozdzielczej wraz z poduszką powietrzną i ewentualnie czułkami.
p.s. nie trzeba demontować nawiewów są przymocowane do deski a nie obudowy klimy.