chris2
Liczba postów: 496
Dołączył: Feb, 2013
Reputacja:
40
Imię: Krzysztof
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Chorzów
smart fortwo 450 cdi, pure, 2002
smart fortwo 451 mhd, passion, 2008
To jest korektor siły hamowania tylnej osi.U mnie też się zaczął wyciekać z niego płyn ł i próbowałem kupić nowy w SC ale cena mnie powaliła 480 zł.Przeglądałem katalog z częściami i zauważyłem ,że starsze Smarty nie miały korektora i w związku z tym wywaliłem dziada,nie umiałem dostać złączki żeby połączyć przewody po wywaleniu korektora,więc kupiłem gotowy przewód (chyba 100 cm) i podłączyłem go od pompy ABS do złączki przy tylnym zawieszeniu.Już tak trzy lata Smart śmiga bez problemu.
maciekpkow
Liczba postów: 686
Dołączył: Sep, 2020
Reputacja:
11
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Pruszków
smart fortwo 451 cabrio cdi, BRABUS, 2008
maciekpkow
23.04.2021, 20:36
Super, dzięki za info. Zastanawia mnie na jakiej zasadzie on działa?
Są odpowiednie złączki zaciskane dobierane po średnicy, kupię i go wymienię.
chris2
Liczba postów: 496
Dołączył: Feb, 2013
Reputacja:
40
Imię: Krzysztof
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Chorzów
smart fortwo 450 cdi, pure, 2002
smart fortwo 451 mhd, passion, 2008
Zasada działania-zmniejsza ciśnienie płynu hamulcowego na tylne koła, w katalogu nazywa się to "reduktor ciśnienia".
Są różnego rodzaju złączki,są też mufy do połączenia przewodów,ja naprawiałem to w sobotę i miałem ograniczone możliwości i dlatego zdecydowałem się na wymianę całego przewodu na nowy żeby żona mogła jechać w poniedziałek do pracy..Wkurzałem się trochę przy montażu przewodu do pompy ABS bo jest kijowe dojście, ale wszystko się udało.