LAZY.
Liczba postów: 3.370
Dołączył: Dec, 2013
Reputacja:
100
Imię: Adam
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Trójmiasto
smart fortwo 450 cdi, passion, 2003
W smarcie ten pierwszy wystarczy podłączyć, ewentualnie kabelek do turbo pociągnąć.
Ten ukp wymaga wypatroszenia auta i powpinania się w czujniki, lub trzeba poodkładać dodatkowe.
Wejdź na forum i poczytaj.
Fajny i tani ale wymaga więcej pracy. Nie wiem czy będzie dokładny bo co auto to jak czytam mają z tym problem.
PatiEK
Liczba postów: 724
Dołączył: Nov, 2016
Reputacja:
15
Imię: Patryk
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 450 cdi, pulse, 2002
A ten ze misterdotcom.de to sam wyświetlacz czy też z jakąś centralką?
Edit: aaa... dobra - dojrzałem w Twoim temacie jak wygląda ten niemiecki wyświetlacz. Faktycznie montaż znacznie łatwiejszy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.02.2017, 15:45 przez PatiEK.)
LAZY.
Liczba postów: 3.370
Dołączył: Dec, 2013
Reputacja:
100
Imię: Adam
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Trójmiasto
smart fortwo 450 cdi, passion, 2003
Kup dedykowany i nie rób sobie kłopotu.
Droższy ale w stu procentach przystosowany do auta.
damiano.o
Liczba postów: 3.876
Dołączył: Oct, 2013
Reputacja:
91
Imię: Damian
Płeć: Mężczyzna
Skąd: NEL
smart fortwo C 453 cabrio turbo, blackbeat, 2017
damiano.o
12.02.2017, 08:09
Kup tak jak Ci radzi LAZY, ja w starym smarcie kombinowałem z podobnym wynalazkiem i nic z tego nie wyszło. Tylko kabli się naciąłem i potem musiałem sztukować
Droższy ale pewne działanie i plug & play
Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)