Ostatnio w moim smarcie mam problem , auto po odpaleniu sprawuje sie ok , ale po przejechaniu nie duzej odległosci zaczyna mu brakować mocy , szczegolnie na 5 i 6 biegu mialem taka sytuacje ze nie chcial sie wkrecic powyzje 3 tys obrotów , prawdopodbnie jest to porblem z turbiną a dokładniej z zaworem (bądź zaworami) . Czy wie ktos gdzie jest umieszczony zawór sterujacy cisnieniem doladowania ???? Ostatnio byłem na kompueterze i wykazało ze jest problem z przepływomierzem powietrza... miał ktoś moze podobny porblem.... ??????
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
problem z turbiną Smart ForFour 1.5 CDI 95 KM
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
problem z turbiną Smart ForFour 1.5 CDI 95 KM
|
skoro masz "problem" z przeplywomierzem to zaczal bym od tego... komp chodzi w trybie "awaryjnym" i poki motor jest zimny to leje ile trzeba wachy a pozniej juz jest lipa... uszkodzona przeplywka zmniejsza moc i to moze byc przyyczyna niecheci "do wkrecania" sie na wyzszych biegach...
Zawór sterujący łatwo znaleźć bo łaczą go przewody podcisnieniowe z gruchą sterującą turbiny-między akumulatorem a pokrywą zaworów mn w .Co do błedów miernika to byłbym ostrożny wiele innych usterek generuje błedy miernika np -przypchany kat,pojedź lepiej na porządną diagnoze bo tak to troche wróżenie...
pojedź lepiej na porządną diagnoze bo tak to troche wróżenie...[/quote]
kolega ma racje objawy ktore opisales wcale nie wskazuja na turbine tylko wlasnie na przeplywomierz,ale zacznij od porzadnej diagnozy pozdr
a w tym silniku jest wogóle prsepływomierz ?
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
Może ktoś będzie uważał to co napisze, nie na miejscu, ale w trochę w innym aucie, Vito 112 CDI mieliśmy podobne problemy z wkręcaniem się na obroty powodowane małą przepustowością filtra paliwa, a filtr był nowy. Po wymianie filtra paliwa problemy ustąpiły, a jakiś komputery pokazywały szereg różnych usterek. Spróbuj tak jak sugerują niektórzy koledzy zacząć od porządnej diagnozy.
Co się spali to nie zgnije!!!
Cytat:All-capone napisał(a): Jest Cytat:Fireman napisał(a): Dokladnie problemem moze byc zapchany filtr paliwa tak bylo u mnie mialem blad czujnika cisnienia objawy byly takie same a dodam, ze nie slyszalem jeszcze o wadliwym przeplywomierzu w cdi wiec polecam wymiane filtra na poczatek i wykasowanie bledow koszt niewielki a moze zaoszczedzic sporo pieniedzy zwlaszcz, ze serwisy na 99% skroja nieswiadomego uzytkownika jak bym oddal auto do serwisu to bym zaplacil pare stowek za frajer a tak kosztowalo mnie to grosze i mniej niz pol godziny pracy
problem z turbiną juz sie wyjasnil tzn teraz mam jeszcze wiekszy problem bo musze szukac drugiej turbiny lub regenerować ta co mam bu ukręcił się wirnik turbiny ;-( od strony oczywiscie kolektora wydechowego co jeszcze nie jest tragedia bo nic nie dostalo sie do silnika , teraz szukam turbiny najlepiej po regeneracji , jak ma ktos namiary to prosze napisać .
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości