smartklub.pl
[450] 450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu - Wersja do druku

+- smartklub.pl (http://smartklub.pl)
+-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54)
+--- Dział: Model 450 - smart fortwo (http://smartklub.pl/f-model-450-smart-fortwo--66)
+---- Dział: Tuning (http://smartklub.pl/f-tuning--89)
+---- Wątek: [450] 450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu (/t-450-450-hamulce-tarczowe-tarcze-z-tylu--12067)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7


450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu - marcinmobil - 25.04.2014

lmoże ktoś z forum byby zainteresowany takim zestawem oczywiście nie tym konkretnie ale samą modyfikacją tylnych hamulców z bębna na tarcze będę robił dla siebie i zmiana z ręcznego na linkę na hydrauliczny ręczny oczywiscie

link http://smartmadness.com/shop/index.php?route=product/product&path=74&product_id=802


RE: 450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu - Fireman - 25.04.2014

Jakie koszty przewidujesz, masz zamiar sam dorabiać niezbędne elementy, czy chcesz adaptować coś z innego auta? Jak były by rozsądne pieniądze to może bym pomyślał!


450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu - frygi - 26.04.2014

W rozsądnej cenie Wink też można pmyśleć nad zmianą


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk


RE: 450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu - marcinmobil - 26.04.2014

tarcza to ok 80 pln nowa zacisk uzywany 20 pln adapter dorabiam sam pompka jedna sekcja z 60 pln nowa i dorobic trzeba dzwignie recznego a moze elektryczny zrobic tk mysle z 500 zl wyjdzie


RE: 450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu - ROZEK - 26.04.2014

O to czekam na efekty, bo sam o tym myślałem. Wydawać 1300 $ to mnie jednak trochę powstrzymuje, chociaż taką opcje też rozważałem.


RE: 450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu - obwd-crash - 26.04.2014

Pytanie czy Twoje rozwiązanie spełni wymogi regulaminu nr 13 (seria poprawek 06) oraz nr 78 (seria zmian 01) Organizacji Narodów Zjednoczonych dotyczące homologacji pojazdów. Konkretnie chodzi o to, że zgodne z PN-76/S-47000 jako pierwsze zablokowaniu powinny ulec koła osi przedniej dla współczynnika przyczepności µ=0,8. Przy dynamice ruchu pojazdu (środek ciężkości na wysokości około 0,5m od podłoża) przy hamowaniu występuje dociążanie kół osi przedniej i odciążanie kół osi tylnej. Hamulce tarczowe względem bębnowych charakteryzują się znacznie większą siłą hamowania przy tym samym ciśnieniu płynu w układzie hamulcowym. Jeżeli nie zastosujesz odpowiedniego korektora ciśnienia samochód będzie zachowywał się przy hamowaniu jak motocykl hamowany tylko hamulcem koła tylnego - będziesz "zamiatał" tyłem po drodze.

W samochodach wyczynowych często stosuje się "wagę" zezwalającą kierującemu pojazdem na zmianę wzajemnej proporcji sił hamowania kół przodu i tyłu, w celu uzyskania określonych efektów przy pokonywaniu zakrętów. Ale wyczyn to nie ruch uliczny, rządzi się innymi regułami i przepisami.


RE: 450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu - ROZEK - 26.04.2014

O i teraz wszystko już wiadomo...można przystępować do pracy. To ja czekam na wiadomosci Smile


RE: 450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu - dominikk - 27.04.2014

(25.04.2014, 14:36)marcinmobil napisał(a): lmoże ktoś z forum byby zainteresowany takim zestawem oczywiście nie tym konkretnie ale samą modyfikacją tylnych hamulców z bębna na tarcze będę robił dla siebie i zmiana z ręcznego na linkę na hydrauliczny ręczny oczywiscie

link http://smartmadness.com/shop/index.php?route=product/product&path=74&product_id=802

JESTEM MOCNO TYM ZAINTERESOWANY. JAK POWSTANIE DAJ ZNAĆ Very happy

(26.04.2014, 13:10)obwd-crash napisał(a): Pytanie czy Twoje rozwiązanie spełni wymogi regulaminu nr 13 (seria poprawek 06) oraz nr 78 (seria zmian 01) Organizacji Narodów Zjednoczonych dotyczące homologacji pojazdów. Konkretnie chodzi o to, że zgodne z PN-76/S-47000 jako pierwsze zablokowaniu powinny ulec koła osi przedniej dla współczynnika przyczepności µ=0,8. Przy dynamice ruchu pojazdu (środek ciężkości na wysokości około 0,5m od podłoża) przy hamowaniu występuje dociążanie kół osi przedniej i odciążanie kół osi tylnej. Hamulce tarczowe względem bębnowych charakteryzują się znacznie większą siłą hamowania przy tym samym ciśnieniu płynu w układzie hamulcowym. Jeżeli nie zastosujesz odpowiedniego korektora ciśnienia samochód będzie zachowywał się przy hamowaniu jak motocykl hamowany tylko hamulcem koła tylnego - będziesz "zamiatał" tyłem po drodze.

W samochodach wyczynowych często stosuje się "wagę" zezwalającą kierującemu pojazdem na zmianę wzajemnej proporcji sił hamowania kół przodu i tyłu, w celu uzyskania określonych efektów przy pokonywaniu zakrętów. Ale wyczyn to nie ruch uliczny, rządzi się innymi regułami i przepisami.

Regulowany kolektor siły hamowania temat załatwia - ceny bodaj od 250-300zł za markowy...

http://www.inter-rally.pl/product-pol-455-Korektor-sily-hamowania-z-pokretlem-RRS.html


Odp: 450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu - marcinmobil - 29.04.2014

I prosze bardzo[Obrazek: upugu8a7.jpg]

[Obrazek: qunutu3e.jpg]

[Obrazek: qu9u9epy.jpg]

I takie cudenko
[Obrazek: 6y3une9y.jpg]

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka


RE: 450 - hamulce tarczowe, tarcze z tyłu - RobsonWawa - 29.04.2014

Patrząc powyżej zastanawiam się gdzie kończy się rozsądek a zaczyna odwaga ? Smile


Menu