Silniki na Emiraty - Wersja do druku +- smartklub.pl (http://smartklub.pl) +-- Dział: Varia i wszystko jasne - W Naszym Klubie (http://smartklub.pl/f-varia-i-wszystko-jasne-w-naszym-klubie--52) +--- Dział: Varia - Hyde Park (http://smartklub.pl/f-varia-hyde-park--60) +--- Wątek: Silniki na Emiraty (/t-silniki-na-emiraty--14720) Strony:
1
2
|
Silniki na Emiraty - RobsonWawa - 10.02.2016 Mam taki pytanie, może ktoś będzie zorientowany. Wiadomo mi, że niektóre marki mają różną specyfikację silników i nie tylko, w zależności od tego na jaki rynek auta są produkowane. Pytanie brzmi - Czy silniki produkowane przez Mercedesa w latach 90 na rynek Emiratów bardzo różniły się od wersji europejskich. Czy Mercedes reeksportowany z tamtych rejonów nadaje się do eksploatacji w Europie ? Pozdrawiam Silniki na Emiraty - frygi - 10.02.2016 O Robert chyba wyszukał ciekawą G-klase RE: Silniki na Emiraty - artd4 - 10.02.2016 Widziałem Mercedesa z 86 r robionego właśnie na Emiraty. Na pierwszy rzut oka różnił się dziwnym lekko kawowym kolorem szyb/ Możliwe że to jakieś fotochromowe szkło. Blok silnika nie odbiegał od auta normalnego. Miał trochę większą chłodnicę i bardzo,ale to bardzo grube dywanowe wykładziny. O ile pamiętam to w środku plastiki były w większości koloru kawy z mlekiem Tapicerka też była podobnego koloru, z grubego materiału. Podobny kolor miał oryginalny lakier. Nie zauważyłem większych zmian. Ze swojego doświadczenia to kupłem kiedyś z FSO poloneza w specyfikacji na Emiraty. Też miałem fabrycznie przyciemniane szyby, piękną tapicerkę, fabryczne listwy oricziari; wszystko co mogło miało kolor lakieru tzn listwy,lusterka,klamki a nawet antena. Do odpalania był przycisk w desce. Dostałem też propozycje założenia klimatyzacji. Ale nie udało mi się namówić FSO na czarny lakier z wiadomych powodów W silniku niektóre podzespoły były lakierowane. Silniki skrzynia były składany pod okiem jednego z dyrektorów tech 180 km/h to była pestka. Miał pięcioramienne lakierowane duże alusy i wysokiej klasy opony Wzbudzał naprawdę podziw swym wyglądem. RE: Silniki na Emiraty - Juniorek - 10.02.2016 Np. Toyoty Land Cruiser na rynek Arabski maja dużo większe zbiorniki paliwa z tego co pamietam to Toyka Prado ma 150l Silniki na Emiraty - Kanapa - 10.02.2016 Vin ściągnij to rozkodujemy wyposażenie. RE: Silniki na Emiraty - RobsonWawa - 10.02.2016 Panowie Pytanie dotyczy konkretnego zagadnienia technicznego Czy silnik Europejski i silnik na Emiraty to ten sam silnik? czy różnią się specyfikacją ze względu na odmienne warunki eksploatacji ??? Nie jaki ma kolor itp. itd. Silniki na Emiraty - Kanapa - 10.02.2016 Mechanicznie bez sensu było produkować na ten rynek coś innego w przypadku tak skomplikowanego podzespołu jak silnik - €€€ rządzi. Jedyne różnice powinny być jak wcześniej wspomniano w osprzęcie i może sofcie. Swego czasu do Korei szły z Europy silniki MB do Ssanyoung czy jakoś tak. Po upadku tej marki można było dostać silnik do ssasana pasujący idealnie do MB. Patrz na silniki Colta CZT i F4 Brabus. Montowane w Japan rozsyłane były po wszystkich montowniach i są zamienne 1:1. Kiedyś siedziałem na forum MB i jeden właściciel 201 bardzo się zdziwił kiedy okazało się że jego auto przyjechało z Kenii czy podobnego kraju. MB sprzedał w sieci na Afryke a właściciel Niemiec reemigrował do faterlandu wraz z samochodem. Mechanicznie wszystko grało i nie było problemu z eksploatacją w Polsce. Odp: Silniki na Emiraty - kotomysz - 10.02.2016 Na logikę powinny być przystosowane do wysokich temperatur niż do niskich... Choć noce tam ciepłe nie są... Ale daleko im do naszej zimy... pchnięte z elgie3 RE: Silniki na Emiraty - artd4 - 10.02.2016 blok silnika jest ten sam i dopiero wyposażenie osprzet i ustawienia w oprogramowaniu bywają inne Lady na skandynawie i Europy miały te same silniki Volvo też sie różniły tylko w dodatkach Tetw pierwsze były programowane na typowy zimne rejony. Miały podgrzewacze paliwa i gniazda na 220 V z grzałkami Ale silniki były te same Lepsze chłodzenie mają auta do tropików, wieksze miski olejowe. Generalnie osprzęt i wyposażenie dobrane jest tak by silnik miał optymalne warunki. Ilość pierścieni tłokowych jest ta sama. korbowody też. Kiedyś słyszałem że róznice były w materiałach gumowych czyli wężach czy uszczelkach. W sumie trudno by guma trzymała parametry od -50 do+150 stopni RE: Silniki na Emiraty - psuwacz - 11.02.2016 Ja tak czytam i się zastanawiam przede wsyskim nad czterema rzeczami w takim Emirates-spec: - Jakie tam u nich oktany/cetany leją na stacji - Jak z zasiarczeniem paliwa - Jakieś patenty anty-hamsin? Specjalne filtry powietrza znaczy się? |