smartklub.pl
Problem z ciśnieniem paliwa - Wersja do druku

+- smartklub.pl (http://smartklub.pl)
+-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54)
+--- Dział: Model 454 - smart forfour (http://smartklub.pl/f-model-454-smart-forfour--69)
+---- Dział: Technika (http://smartklub.pl/f-technika--97)
+---- Wątek: Problem z ciśnieniem paliwa (/t-problem-z-cisnieniem-paliwa--19230)



Problem z ciśnieniem paliwa - patka.3 - 15.12.2019

SMART FORFOUR 1,5 2005R.

Samochód podłączony pod komputer, błąd - niskie ciśnienie paliwa. 
Jak usuwam błąd i dodaje gazu do 5tys. obrotów to błąd pojawia się ponownie i samochód dochodzi do 3tysięcy obrotów .

Czy ktoś miał coś podobnego?


RE: Problem z ciśnieniem paliwa - tim13 - 16.12.2019

Coś podobnego miałem tylko że w ciągniku. Już pompa miała iść na serwis okazało się że przewód paliwowy zasilający był przytkany. Przy dmuchaniu "ustami" był przepływ jednak słaby, dopiero podłączenie kompresatora z odkręconym korkiem paliwa dało radę przeczyścić przewód. Rozumiem że filtry paliwa wymienione.


RE: Problem z ciśnieniem paliwa - patka.3 - 16.12.2019

Nie. Właśnie jutro będę zamawiała


RE: Problem z ciśnieniem paliwa - black6 - 19.12.2019

Filtr paliwa 45zl, polecam wymieniac przy kazdej wymianie innych filtrow, ewentualnie co dwie wymiany. Dojscie troche slabe, ale bez problemu samemu mozna to zrobic na spokojnie w 30min


Problem z ciśnieniem paliwa - Kanapa - 20.12.2019

W 454 benzyna jest wymienny filtr paliwa?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro


Problem z ciśnieniem paliwa - BASTOS - 21.12.2019

W benzynie nie ale w dieslu taak


RE: Problem z ciśnieniem paliwa - LUKASZ269 - 31.12.2019

Hej,

Poniżej trochę rzeczy które bym sprawdził na Twoim miejscu:

Oczywiście podstawa to wymiana filtra paliwa, oraz kontrola wizualna połączeń


Czujnik ciśnienia paliwa
w środku znajduje się dzielnik napięcia
     
(123|
                       Zasilanie 5V (4,9V-5,1V)– między 3 a masą (wtyczka)
                      Rezystancja między 1 a masą – ciągłość (wtyczka)
Po przekręceniu zapłonu napięcie między 2 a masą ok. 0,5 V (konieczna przejściówka lub wpięcie w kable ) po uruchomieniu i wzroście obciążenia wartość powinna wzrastać do niecałych 5V
Po odpięciu silnik powinien pracować „twardo”
Zawór ciśnienia szyny
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – 2,07-2,53 Ω
Napięcie po przekręceniu zapłonu między 1 a masą – 12V (wtyczka)
Zawór ilości paliwa
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – 2,07-2,53 Ω
Napięcie po przekręceniu zapłonu między 2 a masą – 12V (wtyczka)
Wtryskiwacz
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – ok. 0,33 Ω
Czujnik temperatury paliwa
Napięcie zasilania -4,5- 4,9V
Rezystancja –ok. 8,1Ω - 0st, ok. 3,1Ω -20st, 43Ω -(-20)st

Pozdrawiam.


RE: Problem z ciśnieniem paliwa - patka.3 - 31.12.2019

Bardzo dziękuję za tak liczne odpowiedzi. Panie Łukaszu jest Pan niesamowity ,dziękuję za radę i zdjęcie!


Menu