Problem z ciśnieniem paliwa - Wersja do druku +- smartklub.pl (http://smartklub.pl) +-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54) +--- Dział: Model 454 - smart forfour (http://smartklub.pl/f-model-454-smart-forfour--69) +---- Dział: Technika (http://smartklub.pl/f-technika--97) +---- Wątek: Problem z ciśnieniem paliwa (/t-problem-z-cisnieniem-paliwa--19230) |
Problem z ciśnieniem paliwa - patka.3 - 15.12.2019 SMART FORFOUR 1,5 2005R. Samochód podłączony pod komputer, błąd - niskie ciśnienie paliwa. Jak usuwam błąd i dodaje gazu do 5tys. obrotów to błąd pojawia się ponownie i samochód dochodzi do 3tysięcy obrotów . Czy ktoś miał coś podobnego? RE: Problem z ciśnieniem paliwa - tim13 - 16.12.2019 Coś podobnego miałem tylko że w ciągniku. Już pompa miała iść na serwis okazało się że przewód paliwowy zasilający był przytkany. Przy dmuchaniu "ustami" był przepływ jednak słaby, dopiero podłączenie kompresatora z odkręconym korkiem paliwa dało radę przeczyścić przewód. Rozumiem że filtry paliwa wymienione. RE: Problem z ciśnieniem paliwa - patka.3 - 16.12.2019 Nie. Właśnie jutro będę zamawiała RE: Problem z ciśnieniem paliwa - black6 - 19.12.2019 Filtr paliwa 45zl, polecam wymieniac przy kazdej wymianie innych filtrow, ewentualnie co dwie wymiany. Dojscie troche slabe, ale bez problemu samemu mozna to zrobic na spokojnie w 30min Problem z ciśnieniem paliwa - Kanapa - 20.12.2019 W 454 benzyna jest wymienny filtr paliwa? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro Problem z ciśnieniem paliwa - BASTOS - 21.12.2019 W benzynie nie ale w dieslu taak RE: Problem z ciśnieniem paliwa - LUKASZ269 - 31.12.2019 Hej, Poniżej trochę rzeczy które bym sprawdził na Twoim miejscu: Oczywiście podstawa to wymiana filtra paliwa, oraz kontrola wizualna połączeń Czujnik ciśnienia paliwa w środku znajduje się dzielnik napięcia (123| Zasilanie 5V (4,9V-5,1V)– między 3 a masą (wtyczka) Rezystancja między 1 a masą – ciągłość (wtyczka) Po przekręceniu zapłonu napięcie między 2 a masą ok. 0,5 V (konieczna przejściówka lub wpięcie w kable ) po uruchomieniu i wzroście obciążenia wartość powinna wzrastać do niecałych 5V Po odpięciu silnik powinien pracować „twardo” Zawór ciśnienia szyny Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – 2,07-2,53 Ω Napięcie po przekręceniu zapłonu między 1 a masą – 12V (wtyczka) Zawór ilości paliwa Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – 2,07-2,53 Ω Napięcie po przekręceniu zapłonu między 2 a masą – 12V (wtyczka) Wtryskiwacz Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – ok. 0,33 Ω Czujnik temperatury paliwa Napięcie zasilania -4,5- 4,9V Rezystancja –ok. 8,1Ω - 0st, ok. 3,1Ω -20st, 43Ω -(-20)st Pozdrawiam. RE: Problem z ciśnieniem paliwa - patka.3 - 31.12.2019 Bardzo dziękuję za tak liczne odpowiedzi. Panie Łukaszu jest Pan niesamowity ,dziękuję za radę i zdjęcie! |