To moje wyniki:
Pomiar 1
Pomiar 2
Oryginalnie wg. fabryki miałe 61KM.
Mam mody:
- obydwa programy od RSa,
- filtr K&N
- wycięty tłumik szmerów i wstawionego Forge'a
- tłumik z dobrym przelotem od El-teca.
Dziwna jest charakterystyka momentu obrotowego na 2 pomiarze.
Pełny moment od samego dołu, dosłownie jak w elektryku.
I szkoda, że nie było nikogo z oryginalnymi programami.
Bo dopiero wtedy byśmy wiedzieli co dają tak na prawdę, te mody (poza ogólną odczuwalną różnicą).
Nie wiem, w takim razie o co chodzi, ale przy oryginalnym programie, nie dało się jeździć.
A teraz jest na prawdę frajda z jazdy (jak na taki silniczek i samochodzik).
Można przyśpieszyć, a nie jak kiedyś szukać okazji do wyprzedzenia, bo trzeba 5 minut na TIRa.
A co do hamowni, to sorki Frygi, ale ten gościu to jakaś porażka.
Facet najchętniej pozbyłby się nas po 10 minutach, bo śpieszył się do domku.
To po ki czort umawia się wieczorem?
Ja przynajmniej czułem się tam nie hallo.
Gościu zachowywał się jakby robił łachę, a nikt tam za darmo nie przyjechał.