Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Hamownia

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Hamownia
 frygi 
Psikał na rolki WD40 chyba ( wcześniej u Daszy też było psik psik i u niego przy drugim pomiarze wyskoczyło chyba 78 KM ) Następnym razem trzeba jechać z własnym WD może będzie lepiej

W moim przypadku dolot inny (Forge) tłumik tysz U Łysego i Daszy podobnie (nie wiem jak z dolotem w smarcie Darka ale tłumik robiony w El-tec)
Carlsson Cabrio by FrygiCool Evil or very mad
 Odpowiedz
 ŁYSY13 
Jedziemy bo jest wesoło

Łysy13
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
 kotomysz 
ZARAZ... CHWILA...!!!! TERAZ SOBIE PRZYPOMNIAŁEM, ŻE GDZIEŚ W TV WIDZIAŁEM PROGRAM ŻE TE WYNIKI W TAKIEJ HAMOWNI TRZEBA DODAĆ JAKIEŚ 30%...

No to teraz by się z miarę zgadzało... SmileSmileSmileSmile

pchnięte z elgie3

„Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”    [Obrazek: icon1.png]

CDI  63KM/140Nm 
 Odpowiedz
 kasiunqa 
Tu macie dla porównania wykres naszego chińczyka z hamowni, ale na starym programie robionym przez V-Tech Kraków, obecnego programu nie hamowaliśmy,ale może jakiegoś dnia pojedziemy


Załączone pliki Miniatury
   

 Odpowiedz
 Jarecki 
A w moim CDI mialem 55HP i 120 Nm, czyli jest to o 10HP i 20Nm mniej niz RS obiecuje, ale autko ma juz nalatane 178kkm, wiek i zuzycie podzespolow swoje robi, nie wiemy ile mialo HP bylo przed mapami.
[Obrazek: 275003333964e5a954e20daae8ec584f.jpg][Obrazek: a7eec4bc8ff1bfa13e22aa9fbf01990b.jpg]


Wysłane z Brabusowego CDI
 Odpowiedz
 DaSza 
To moje wyniki:
Pomiar 1
   

Pomiar 2
   

Oryginalnie wg. fabryki miałe 61KM.
Mam mody:
- obydwa programy od RSa,
- filtr K&N
- wycięty tłumik szmerów i wstawionego Forge'a
- tłumik z dobrym przelotem od El-teca.

Dziwna jest charakterystyka momentu obrotowego na 2 pomiarze.
Pełny moment od samego dołu, dosłownie jak w elektryku.

I szkoda, że nie było nikogo z oryginalnymi programami.

Bo dopiero wtedy byśmy wiedzieli co dają tak na prawdę, te mody (poza ogólną odczuwalną różnicą).

Nie wiem, w takim razie o co chodzi, ale przy oryginalnym programie, nie dało się jeździć.
A teraz jest na prawdę frajda z jazdy (jak na taki silniczek i samochodzik).
Można przyśpieszyć, a nie jak kiedyś szukać okazji do wyprzedzenia, bo trzeba 5 minut na TIRa.

A co do hamowni, to sorki Frygi, ale ten gościu to jakaś porażka.
Facet najchętniej pozbyłby się nas po 10 minutach, bo śpieszył się do domku.
To po ki czort umawia się wieczorem?
Ja przynajmniej czułem się tam nie hallo.
Gościu zachowywał się jakby robił łachę, a nikt tam za darmo nie przyjechał.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus Laughing
 Odpowiedz
 Jarecki 
Tez mialem takie odczucie, tak sie zastanawiam teraz czemu przy pierwszym pomiarze wyszlo mi 120Nm a przy drugim 114. To jest duza roznica. U was jak patrzylem na wyniki to moment macie taki sam w kazdym z pomiarow a u mnie taka roznica. I co jeszcze, przy miejszym momencie moc byla wyzsza, o 0,5 HP ale zawsze, cos jest nie tak. Napewno jest widoczna roznica w mocy od serii bo jest zwiekszona o 10HP, cielawe czy Smart w swoich informatorach nie podaje zawyzonych mocy, czy to nie jest tak jak ze spalaniem, na papierze jest pieknie ale w rzeczywistosci noe udaje sie osiagnac takich wynikow.


Wysłane z Brabusowego CDI
 Odpowiedz
 DaSza 
Fakt, że wykresy z hamowni nie są zbyt pocieszające.
Ja powiem tylko, że mając doświadczenia z oryginałem, nie żałuję wydanej kaski, na żaden z modów.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus Laughing
 Odpowiedz
 Jarecki 
DaSza, pod postami masz cytuje ""Cytrynka" FT 2011, 1.0 mhd 82KM RS" powinieneś zmienić na "Cytrynka" FT 2011, 1.0 mhd 78,5KM RS Smile
 Odpowiedz
 DaSza 
Mówisz maszWink
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus Laughing
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości



Menu