uznałem, że chciałbym wymienić w swoim smarcie forfour I zestaw naprawczy na pełnoprawne koło zapasowe razem ze "wkładem", czyli mam na myśli lewarek, klucz, itp, jednak nie znalazłem zbyt wiele informacji na ten temat
pierwsza sprawa, czy w ogóle po wyjęciu tych styropianów koło R14 tam wejdzie? może ktoś z was kiedyś to sprawdzał, oszczędziło by mi to na pewno czas
następnie czy ktoś może ogarniał montaż? widzę ze jest miejsce na śrubę, ale czy będę musiał jakąś konkretną dokupić, czy zawsze w zestawach jest?
no i (bo jestem trochę zielony w temacie motoryzacji) czy koło z tym "wkładem" może być obojętnej firmy?, czy jednak muszę przy zakupie zwrócić uwagę na jakieś szczegóły?
tutaj chcę też zaznaczyć, że raczej nie planuję tutaj dużej inwestycji, także planowałem raczej używane koło kupić (chyba, że jest to odradzane?)
za wszelkie dodatkowe informacje będę wdzięczny
pierwsza sprawa, czy w ogóle po wyjęciu tych styropianów koło R14 tam wejdzie? może ktoś z was kiedyś to sprawdzał, oszczędziło by mi to na pewno czas
następnie czy ktoś może ogarniał montaż? widzę ze jest miejsce na śrubę, ale czy będę musiał jakąś konkretną dokupić, czy zawsze w zestawach jest?
no i (bo jestem trochę zielony w temacie motoryzacji) czy koło z tym "wkładem" może być obojętnej firmy?, czy jednak muszę przy zakupie zwrócić uwagę na jakieś szczegóły?
tutaj chcę też zaznaczyć, że raczej nie planuję tutaj dużej inwestycji, także planowałem raczej używane koło kupić (chyba, że jest to odradzane?)
za wszelkie dodatkowe informacje będę wdzięczny