Ale ja mówię o serii, nie o modyfikowanym cdi.
Nie powiesz mi chyba że seryjne cdi w porównaniu z benzyną jest żwawsze.
Nie powiesz mi chyba że seryjne cdi w porównaniu z benzyną jest żwawsze.
Smart 450 CDI
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
A dlaczego nie Na pewno silniejsze . Żwawsze tu bym dał na równo . Wrażenie bo szybsze wejście na obroty .
Ale pod górki i wzniesienia stajesz w połowie drogi . A ja cdi jadę . Benzol boi się wilgoci CDI na więcej zalet jak wad Zobacz ceny seryjnej benzyny i cdi dlaczego tak jest ? CDI zrobisz 300 000 km i wymienisz 2 sprzęgła Benzyna zrobi 300 000 km wymienisz 3 sprzęgła i zrobisz 3 remonty silnika
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
Smart w CDI po wizycie u Łysego ma sens. Mój po przelataniu 250 tysi, chodzi jak złoto. Owszem trzeba było wymienić sprzęgło ale to chyba normalne zużycie eksploatacyjne. Jedyne co zdradza przebieg to już dosyć mocno porysowana szyba przednia. Jeśli tani SMART do jazdy codziennej to CDI.
Jak chcesz najmniejszy spadek ceny i mniejszy problem ze sprzedaniem auta to CDI z klimatyzacją. Kiedyś jak sprzedawałem Focusa 1.6 benzyna bez klimatyzacji, a był bardzo ładny, z fajną felgą, zadbany, 2 właściciel, krajowy, po naprawie tylnego, wielo-wachaczowego zawieszenia, co tanie nie jest i czeka każdego - wszyscy na giełdach podchodzili, oglądali i tylko były 2 pytania, czy diesel a jak nie diesel to czy ma klimatyzację. Handlarz powiedział mi wprost - jak nie diesel to już mały problem, jak nie ma klimatyzacji to będę go sobie trzymał aż zejdę z ceną do dna. I tak też się stało, zacząłem od ceny rynkowej 11tyś. ostatecznie po 3 miesiącach sprzedałem za 7,9tyś. Prawda jest też taka, że na giełdzie to cały czas się sprzedawały samochody, ale nie wiem dlaczego tylko VW
To że kupuję smarta postanowiłem. Teraz tylko zastanawiam się nad tym, nad czym zastanawia się każdy kupujący smarta. Diesel czy benzyna?
Przeczytałem chyba wszystkie tematy na forum poruszające ten problem i dalej nie wiem co robić. Zakup smarta w benzynie jest tańszy i prawdopodobnie bym brał w benzynie tylko nie wiem co z remontem. Większość startów w benzynie na sprzedaż ma przebieg ~100.000km, więc najchętniej brałbym po remoncie. Ale czy smart po remoncie silnika nie wyjdzie podobnie cenowo do diesla z przebiegiem ~150.000km? Dodatkowo zastanawiam się czy diesela po remapie można porównać pod względem dynamiki do benzynki? (05.03.2014, 17:01)SebQp napisał(a): Dodatkowo zastanawiam się czy diesela po remapie można porównać pod względem dynamiki do benzynki? Tak można porównać, przy znacznie mniejszym apetycie auta na paliwo
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!! |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|