Czy ktos z wawy i okolic uzywa tych podkladek i moglby udostepnic to przetestowania na zywo ?
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Podkładki pod fotel Zamówienie zbiorowe
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Zamontowanie takich przeróbek zmienia wysokość usytuowania środka ciężkości pojazdu, a tym samym efekt w czasie jazdy może być jak na "teście łosia" Mercedesa A-klasy w 1997 roku, po jej wprowadzeniu do sprzedaży
By zachować usytuowanie środka ciężkości pojazdu na tej samej wysokości, trzeba dodatkowo obniżyć auto na zawieszeniu o taką samą wielkość
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!! (01.04.2014, 08:36)Stryj napisał(a): Zgodnie z powyższą teorią, opublikowaną 1 kwietnia, a więc w Prima Aprilis, po „załadowaniu” ważącego 100 kg pasażera, środek ciężkości podnosi się tak, że samochód powinien się sam wywracać. Wiesław ma jak najbardziej rację. Ja ważę 120 kg (przed śniadaniem) i dystanse mam 35mm aby był stabilniejszy.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus
(01.04.2014, 09:03)DaSza napisał(a):(01.04.2014, 08:36)Stryj napisał(a): Zgodnie z powyższą teorią, opublikowaną 1 kwietnia, a więc w Prima Aprilis, po „załadowaniu” ważącego 100 kg pasażera, środek ciężkości podnosi się tak, że samochód powinien się sam wywracać. Dzisiaj i tylko dzisiaj jest to prawdą jak amen w pacierzu
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Ciekawa teoria.... ale nie idzmy ta droga bo okaze sie ze auto z kierowca szerokim w barach o szczuplym tylku jest mniej stabilne niz gdy mamy wiecej w tylku a mniej na gorze
Poki co dorobilem sobie podparcie ledzwiowe... to chyba moje pierwsze auto bez regulacji i niestety ale fotele z F2 maja dla mnie tragiczny profil oparcia i krzyz sie odzywa. Ktos jeszcze moze tego doswiadczyl ?
Od samego początku uważałem fotel kierowcy w moim F2 450 za bardzo wygodny.
Teraz po ponad 80 tys. km spędzonych w nim uważam, że to najlepszy fotel kierowcy jaki kiedykolwiek użytkowałem w swoich autach - każde po ponad 100 tys. km, a jedno ponad 400 tys.. Przerabiając fotel pasażera w swoim F2 450 ze składanego oparcia na fotel z regulacją pochylenia stwierdziłem przy okazji, iż inaczej wykonana jest wyściółka fotela skórzanego który mam a inaczej tekstylnego. Coś w tekstylnym jest nie tak /jak dla mnie/ bo w trasie na długości 1000 km na raz /w innym smarcie F2 450/ szukałem miejsca, by zająć na nim wygodniejszą pozycję, czego nie doświadczyłem w skórzanym na trasach po ponad 1200 km na raz. Ale to już nie jest prima aprilis tylko fakt.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Wiesiu, popełniłeś niestety błąd logiczny upraszczając sprawę. Jeśli kierowca stanowi 10% masy pojazdu, to podniesienie fotela kierowcy o 35 mm podniesie środek ciężkości o 3,5 mm. Aby go przywrócić do poprzedniego polożenia wystarczy obniżyć ciśnienie powietrza w kołach o 1/10 bara. Lub obniżyć profil opony, co jest jednak bardziej skomplikowane. L
Lolek - motoparalotniarz
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości