Bez innej mapy napisanej pod auto to moc raczej spadla :(
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Bez innej mapy napisanej pod auto to moc raczej spadla :(
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Niby dlaczego? Przecież turbo ma pompować zadane ciśnienie - inna turbina może to zrobić wcześniej lub później niż oryginalna i tyle...Dane ciśnienie to dana porcja mieszanki a więc określona moc.
Był ForTwo 0,8 CDi 41KM@59KM
Mapa jest wielowymiarowa - dawka paliwa jest zależna od ciśnienia doładowania w funkcji obrotów.
Biletowy wirnik często wstaje wcześniej ze względu na mniejszą masę i ma większą wydajność. Poza tym może mieć więcej łopatek, inny ich kształt, czasem zmienia się kształt wewnętrzny ślimaka itd. No za dużo zmiennych jest żeby to ładnie działało na seryjnej mapie.
Czym się różnią silniki 0,8 CDi z 450 a 451? Wiem że różnią się mocą, ale chodzi mi o zmiany w silniku/osprzęcie. CDi z 450 remapuje się na maks. 60-62KM, a te z 451 nawet na 80KM
Był ForTwo 0,8 CDi 41KM@59KM
Mapuje się tak jak turbina i osprzęt pozwala - czyli w CDi do 1,5 Bar...
A co tam jest innego w osprzęcie? Turbiny są w obu takie same?
Był ForTwo 0,8 CDi 41KM@59KM
(22.12.2016, 14:14)Gapa. napisał(a): Mozna zrobić z 45 KM 80 KM w cdi ? Tak, ale w sterowniku silnika musi być zapisane wyższe max ciśnienie doładowania niż jest fabrycznie dopuszczalne. Nie wiem czy ktoś to ogarnął, jak i czy znajduje się to np. w nowej mapie.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Był ForTwo 0,8 CDi 41KM@59KM
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|