Ja mam zalozony licznik do 200 kmh i pokazuje idealnie wg gps na fabrycznym rozmiarze kol.Ale przekladajac tarczke na taka do 200 kmh gdzies trzeba zrobic korekcje by strzalka wolniej szla w gore (u mnie strzalka pionowo w gore to jest 100 kmh-w seryjnym liczniku jest w tym miejscu 50 kmh) Czyli taka korekcje ktos przeprowadzil i zrobil to dobrze bo predkosc nie oszukuje.Zaniza za to obrotomierz.Na biegu luzem jest ok.700 obr ale jadac 100 kmh na 6 biegu pokazuje tylko 1.5 tys obr.Da sie to jakos naprawic? Wiem ze jak strzalka jest na 2 tys torzeczywiste obr na kompie to 3 tys.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[450][451][452][454] Prędkość: licznik vs GPS
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(13.04.2016, 12:25)Marek napisał(a): Kiedyś zrobiłem legalizacje tachografu ( ogranicznik prędkości w ciężarówce) na prawie juz łysych oponach i szedł 90km na odcięciu na nowych brykał juz 93 i zrobiłem to celowo Dla ciężarówki 90km/h to i tak za dużo w myśl Ustawy Prawo o ruchu drogowym byłbyś jeszcze sprytniejszy gdybyś załadował ciężarówkę i nieco spuścił powietrza zmieniając promień toczny kół z których sczytywane są impulsy do tacho A co do legalizacji tachografu to przepisy stwierdzają, iż dokładność wskazań wynosi: +/- 3km/h test przed montażem, +/- 4km/h przy montażu +/- 6km/h przy pracy Tacho nie jest urządzeniem pomiarowym prędkości tylko z gruntu rzeczy rejestrującym czas pracy kierowcy, ale mając określone przepisami podane powyżej odchyłki można kierującemu też i za prędkość zaproponować drogi bilet oraz punkty w programie lojalnościowym
Mój licznik w FF (1.5 Pb) przekłamuje (oczywiście w górę) i to sporo.
Przy 150 KM / h na liczniku - GPS pokazuje 126 KM / h - masakra. Rozmiar koł jest jak fabryka przykazała 195/50/R15. Ciśnienie w oponach również. Bierznik - jeszcze na dwa sezony spokojnie. Ktoś w Wawie robi kalibrację? Strasznie takie przekłamywanie wkurza. To już jest ponad 15% :( |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości