ŁYSY13
Liczba postów: 9.226
Dołączył: Aug, 2008
Reputacja:
197
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa Zacisze
smart fortwo 451 Brabus, BRABUS Xclusive, 2011
smart fortwo C453 turbo, BRABUS, 2017
Masz rację co do czasu pracy co do średniej nie pokonasz tego nie jadąc szybciej
Spalanie nie zawsze idzie do góry jak dolot jest zwiększony . Ale mamy inne szkoły co do tej wypowiedzi . Moim zdaniem jest za zimne a to nie zawsze pomaga w spalaniu
Zimne nie oznacza wcale więcej tlenu
Nie musisz specjalnie dla mnie robić testów spalania i wstawiać na forum .
Ja wierze w to co opisałeś tak jak i v max i co do spalania .
Jeszcze tylko nie wiem jaka stacja i paliwo 95 czy 98 oktan
Wysłane z iPhone 7 Łysy13 emert
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.11.2016, 23:07 przez ŁYSY13.)
damiano.o
Liczba postów: 3.876
Dołączył: Oct, 2013
Reputacja:
91
Imię: Damian
Płeć: Mężczyzna
Skąd: NEL
smart fortwo C 453 cabrio turbo, blackbeat, 2017
damiano.o 14.11.2016, 23:15
Niestety w moim kierunku nie ma jeszcze autostrady więc nie było się gdzie rozpędzić. Z tego co jest mi wiadome to powietrze pod wpływem temperatury zmienia swoją objętość, jeżeli jest chłodne to w tej samej objętości będzie go więcej, a że tlen jest składnikiem powietrza to jego też będzie odpowiednio więcej - a przecież o to chodzi. To rozwiązanie ma tylko ułatwić swobodniejsze jego zaciągnięcie przez silnik Nic więcej przy wolnossącym motorze nie uda się wymyślić jak i zrobić Stacja paliw ORLEN (bo auto flotowe) i PB95 bo 98 mieli akurat awarię (ale może się trochę wymieszało z jego pozostałościami w zbiorniku)
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
ŁYSY13
Liczba postów: 9.226
Dołączył: Aug, 2008
Reputacja:
197
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa Zacisze
smart fortwo 451 Brabus, BRABUS Xclusive, 2011
smart fortwo C453 turbo, BRABUS, 2017
To wszystko prawda nie zaśmiecam
Jest Ok i warzone ze idzie w dobra stronę . Pomysł dobry tylko z odma coś bym zrobił bo będzie trzeba kropki z oleju wycierać na zderzaku
Tłumiona szkoda jak olej kapnie
Wysłane z iPhone 7 Łysy13 emert
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
damiano.o
Liczba postów: 3.876
Dołączył: Oct, 2013
Reputacja:
91
Imię: Damian
Płeć: Mężczyzna
Skąd: NEL
smart fortwo C 453 cabrio turbo, blackbeat, 2017
damiano.o 14.11.2016, 23:35
Stąd testy i obserwacja. Jak będzie kapało to będę udoskonalał wstawiając CATCHTANK-a. Na razie nie kapie bo filtr wyłapuje, ale zobaczymy jak długo. Jeżeli wytrzyma do wymiany oleju to już będzie ok - bo takie było założenie.
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
ŁYSY13
Liczba postów: 9.226
Dołączył: Aug, 2008
Reputacja:
197
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa Zacisze
smart fortwo 451 Brabus, BRABUS Xclusive, 2011
smart fortwo C453 turbo, BRABUS, 2017
No super czekamy na dalsze testy
Tylko czy to zdrowe dla silnika
Zimne powietrze nie spała całego paliwa do końca
To się ma do pierwszego rozruchu
Po to firmy zakładają klapki sterujące co zamyka i otwiera dolot ciepłego
Nie pisze tego złośliwie bo nie mam w tym celu żadnego
Pomysł całości jest fajny
Wysłane z iPhone 7 Łysy13 emert
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.11.2016, 06:04 przez ŁYSY13.)
DaSza
Liczba postów: 1.805
Dołączył: Jan, 2011
Reputacja:
40
Imię: Darecki
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Ursus
smart fortwo 451 mhd, 2010
Fajna robota. Co by nie mówić. Bez tego typu próbek i przeróbek, nic by się nie rozwijało. Szacun za robotę.
Ja co prawda mam zwykłego Forg'a na dolocie i KNa i tłumik podobny do Damiana z El-Tecu.
I tak lekko OT: moje subiektywne odczucie, jest takie, że jak jest zimno, to silnik jakby był cichszy.
damiano.o
Liczba postów: 3.876
Dołączył: Oct, 2013
Reputacja:
91
Imię: Damian
Płeć: Mężczyzna
Skąd: NEL
smart fortwo C 453 cabrio turbo, blackbeat, 2017
damiano.o 15.11.2016, 07:18
Właśnie dlatego umiejscowienie AIRBOXA jest nieprzypadkowe, że na postoju ciągnie on powietrze z komory a nie bezpośrednio z zewnątrz, bo powietrze w komorze szybko się nagrzewa. W momencie ruchu pojazdu zaczyna być tłoczone powietrze z zewnątrz i następuje jego wymiana. Po to łapacz i niezaślepiony wlot boczny. A przecież poprzednie rozwiązanie czyli seryjna pucha z K&N i Forge ciągnęła cały czas zimne powietrze bez żadnej przesłony i było dobrze to czemu teraz ma być gorzej?
Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.11.2016, 07:32 przez damiano.o.)
ŁYSY13
Liczba postów: 9.226
Dołączył: Aug, 2008
Reputacja:
197
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa Zacisze
smart fortwo 451 Brabus, BRABUS Xclusive, 2011
smart fortwo C453 turbo, BRABUS, 2017
No nie zrozumiałem jak to jest w komorze Ok teraz wiem dzięki
Wysłane z iPhone 7 Łysy13 emert
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
marcinmobil
Liczba postów: 1.017
Dołączył: Nov, 2013
Reputacja:
16
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Lublin
smart fortwo 451 cabrio mhd, passion, 2009
smart fortwo 450 cdi
smart fortwo 451 Turbo, passion, 2008
marcinmobil 15.11.2016, 08:55
była UMBRELLA jest FOX
frygi
Liczba postów: 1.830
Dołączył: Mar, 2014
Reputacja:
46
Imię: Sylwester
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo C 453 cabrio turbo, 2017
Super Jak "szybsza grupa" widziała Smart zapier... teraz jak samolot albo rakieta jak napisał Marcin
Darek u mnie też siedzi K&N i Forge a różnica jest widoczna pomiędzy autami
Carlsson Cabrio by Frygi
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.11.2016, 09:55 przez frygi.)
|