Samochód sprowadzony z Niemiec od pracodawcy więc w sumie od nowości w moich rękach, 99% seria - przyciemnione szyby to jedyne co zostało w tym autku zmodyfikowane nie wliczając ciekawej jak dla mnie grafiki Goodyaer na bokach, do tego wymieniłem oświetlenie wewnątrz na błękitny zimny kolor. Żarówki świateł mijania jak i oświetlenie postojowe również uzyskały podobną barwę.
Tak jak pisałem w "temacie przywitalnym" dopiero od kilku dni mam wenę na to żeby ten wyjątkowy samochód traktować jako pasję a nie jako zwyczajny środek transportu, dlatego plany jakie mam na najbliższe tygodnie związane z modyfikacjami i ogólnym detalingiem opiszę w kolejnych postach.
Zdjęcia wkrótce!
VIN: WME4540301B088473
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.10.2016, 08:48 przez Jarekz007.
Powód edycji: Wygasłe linki zdjęć
)
Tak, jeszcze do niedawna chciałem go sprzedać, właśnie przez ten silnik ... w sumie jest naprawdę dynamiczny przez te zmienne fazy rozrządu ale to tylko 1.1 na trzech garach :(
Doskonale to ująłeś, został przywrócony do stanu używalności i dopiero teraz powoli będę próbował znów iść w kierunku prac wizualnych.
Śmiga mi się nim sympatycznie po mieście i po prostu szkoda mi go w takim stanie za grosze sprzedać ;/
Panowie ogólnie jak już powróciłem to mam pytanie.
W zeszłym roku wymieniałem w Smarcie tylną piastę z łożyskiem (strasznie zaczęło hałasować)
Kupiłem nową (ale nie z ASO), wszystko niby ok ale od czasu wymiany świeci się ABS i ESP.
Wymiana poszła mi bez problemu, wszystkie śrubki się lekko odkręcały, czujnik łatwo wyszedł z piasty.
Do 40km/h (tak mniej więcej) jest ok, systemy działają.
Dopiero po przekroczeniu tej prędkości nie mam już ani kontroli trakcji ani ABS - włączają się pomarańczowe kontrolki i koniec.
Podpięcie pod komputer coś może wskazać?
Macie jakieś pomysły?