Smart 450 cdi z 2000 roku, cena 11 tys. zł, dostępny po 15 maja 2016 roku – wcześniej za dopłatą można próbować negocjacji, ale jestem emocjonalnie związany z autem , auta z takimi panelami jak w moim aucie, samochodów znacznie gorzej wyposażonych, ale być może z faktycznie niższym przebiegiem (dla diesla w Smarcie 500 tys. nie stanowi problemu), kosztują obecnie w Niemczech do 3000€
Zdjęcia z opisem załączę jak zgram z drugiego komputera.
Felgi Coreline
przód tył
- od chwili gdy kupiłem w aucie nie było palone, gdy kupowałem także nie było czuć by ktoś w nim palił, brak było zapalniczki,
- auto kupiłem w stanie jak na zdjęciach - po kolizji w Niemczech na zdjęciach, we wrześniu 2011 roku, z przebiegiem 151 tys. km, jestem pierwszym użytkownikiem w Polsce,
- wszystkie uszkodzone elementy pod panelami zostały wymienione bezpośrednio po zakupie, panele wymieniłem na nieuszkodzone - używane w lipcu 2013 roku,
- moc: 58,6KM po remapie w październiku 2012 roku (po remapie w marcu 2012 roku było 55KM), po remapie przejechał do chwili obecnej 148 tys. km,
- przebieg: 303 tys. km i nadal rośnie,
- kolor paneli: aqua orange,
- tridion kolor: czarny,
- klimatyzacja manualna,
- tempomat firmy MDC,
- oryginalne czułki : obrotomierz i zegarek,
- deska rozdzielcza i boczki: tkanina kolor niebieski z wzorem,
- siedzenia, kieszenie w drzwiach, kierownica: skóra kolor papaya (jasny brąz/pomarańcz),
- dach: szklany panoramiczny z przesuwną roletą, dach w tylnej części posiada antenę - płetwę,
- skrzynia automat, manetki zmiany biegów przy kierownicy,
- szuflada pod siedzeniem kierowcy,
- roleta bagażnika, z wzmocnionymi rurką aluminiową 20 prętami stelażu, idealnie napięta, nie zwisa i nie hałasuje podczas jazdy, dodatkowo przy przedniej części rolety zamocowana oryginalna siatka (oryginalnie w opcji dostępne było nic albo roleta albo siatka),
- oryginalne radio z RDS na kasety, z oryginalnymi głośnikami wysoko-tonowymi i tubami basowymi w desce rozdzielczej, przewód z mini jack umożliwiający podłączenie sprzętu audio lub telefonu (działa też jak quasi zestaw głośnomówiący),
- atrapa chłodnicy Brabus z otworami pod halogeny, w których założone są lampy świateł dziennych Hella,
- uchwyt na kubek,
- pojemnik na płyty CD,
- popielniczka,
- druga obudowa popielniczki przerobiona na uchwyt radia CB,
- szyby boczne tylne oklejone od wewnątrz folią kropkowaną – czarny kolor na zewnątrz, biały kolor od wewnątrz,
- szyba tylna oklejona czarną folią (w Niemczech -z ichnim certyfikatem pisemnym),
- lusterka zewnętrzne lakierowane, ręcznie ustawiane,
- pakiet optyczny firmy MS Design – progi i dyfuzor,
- zawieszenie firmy RS Parts - obniżone 30mm,
- podłokietnik przy fotelu kierującego,
- usunięty egr, założony emulator (nie powodujący błędów – jakie powoduje np. sprzedawany na Allegro, widoczny na tle nakrętki od Pepsi),
- odma wyprowadzona na zewnątrz, do butelki zbierającej olej z oparów,
- podświetlenie wnętrza – na stopy, diodą osadzoną w dolnej części szuflady (poniżej radia),
- dwie lampki diodowe w otworach na kubki w tylnej części oparć foteli,
- fotela pasażera z regulacją pochylenia oparcia jak fotel kierującego (element niedostępny oryginalnie, zaadaptowałem fotel kierującego z wersji angielskiej),
- założona i dostrojona instalacja anteny radia CB, wraz z anteną, miejsce na antenę na tridionie podklejone czarną folią, na co dzień podstawka anteny przymocowana wewnątrz auta w bagażniku,
- głośnik od radia CB, zamontowany wewnątrz zagłówka fotela kierującego, przewód przyłączeniowy doprowadzony do ww. uchwytu mocowania radia CB,
- uchwyt na okulary między osłonami przeciwsłonecznymi,
- dwa komplety kół: zimowe/całoroczne Kumho Solus Vier KH21 z 2011 roku, na obręczach stalowych (przednie 145/65 R15 bieżnik około 4-5mm, tylne 175/55 R15 bieżnik około 2mm – czyli do wymiany – obecnie cały czas założone do całkowitego ich zużycia) przebieg tych opon około 96 tys. km, letnie Kumho Ecsta KH11 z 2013 roku (przednie 175/55 R15 bieżnik około 6mm, tylne 195/50 R15 bieżnik około 4-5mm), na obręczach aluminiowych - oryginalnych Smart, model Coreline,
- filtr powietrza w silniku K&N, założony przy przebiegu 170 tys. km, myty i oliwiony co 5 tys. km,
- miska olejowa z korkiem spustowym,
- wnętrza przednich lamp pomalowane na czarno (jak Brabus w modelu 451), zdemontowane blendy kierunkowskazów i założone żarówki „diament”),
- białe klosze kierunkowskazów bocznych,
- zbiornik paliwa o pojemności 33l z wersji benzynowej (przełożona pompa paliwa koszem, powiększony otwór wlewu paliwa) zamiast zbiornika 22l, zwiększony zasięg przejazdu do ponad 1000km,
- rozgałęźnik gniazda zapalniczki na 4 gniazda i 2 gniazda USB, mocowany z prawej strony konsoli środkowej, na wysokości radia i szuflady,
- wskaźnik ciśnienia doładowania - auto gauge (na silniku krokowym),
- w gratisie naklejki z nr 55 na panelu środkowym przodu, zderzaku tylnym i drzwiach, koledzy z forum z W-wy i Gdańska oraz zona wiedzą, dlaczego są tam te oznaczenia pomimo, iż wymieniłem wszystkie panele, naklejki można łatwo zerwać , dodatkowo naklejki ze zlotów w Portugalii i na Węgrzech, w Portugalii było to jedno z 2 aut z Polski które tam były ,
- samochód jako środek trwały w firmie, faktura VAT przy sprzedaży,
- regularnie serwisowany w zakresie filtrów i olei osobiście, mechanicznie u zaprzyjaźnionego mechanika, do wglądu mój osobisty dziennik z zapisami co i kiedy było robione przy samochodzie od chwili gdy go kupiłem.
Zdjęcia z opisem załączę jak zgram z drugiego komputera.
Felgi Coreline
przód tył
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!