damiano.o
Liczba postów: 3.876
Dołączył: Oct, 2013
Reputacja:
91
Imię: Damian
Płeć: Mężczyzna
Skąd: NEL
smart fortwo C 453 cabrio turbo, blackbeat, 2017
damiano.o
17.10.2017, 06:49
ET 35 będzie przeciągnięte. Nie polecam. Będą wibracje. Dopuszczalne ET to 40 ale można się pokusić o 38. Dalej bym nie ryzykował
Szerokość felgi 8 cali to też już ekstrema
Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.10.2017, 06:51 przez damiano.o.)
PatiEK
Liczba postów: 724
Dołączył: Nov, 2016
Reputacja:
15
Imię: Patryk
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 450 cdi, pulse, 2002
Czemu mają być wibracje? Będą bardziej wystawały poza nadkole i raczej bym się obawiał, że mogą obcierać.
damiano.o
Liczba postów: 3.876
Dołączył: Oct, 2013
Reputacja:
91
Imię: Damian
Płeć: Mężczyzna
Skąd: NEL
smart fortwo C 453 cabrio turbo, blackbeat, 2017
damiano.o
17.10.2017, 06:53
Bo takie były u mnie objawy.
Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
damiano.o
Liczba postów: 3.876
Dołączył: Oct, 2013
Reputacja:
91
Imię: Damian
Płeć: Mężczyzna
Skąd: NEL
smart fortwo C 453 cabrio turbo, blackbeat, 2017
damiano.o
17.10.2017, 06:55
O obcieranie nie trzeba się martwić. Jest zapas a tym bardziej na standardowym zawieszeniu
Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
PatiEK
Liczba postów: 724
Dołączył: Nov, 2016
Reputacja:
15
Imię: Patryk
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 450 cdi, pulse, 2002
Wibracje mogły wynikać z luzu na pierścieniu centrującym. Albo niewłaściwego wyważenia...
damiano.o
Liczba postów: 3.876
Dołączył: Oct, 2013
Reputacja:
91
Imię: Damian
Płeć: Mężczyzna
Skąd: NEL
smart fortwo C 453 cabrio turbo, blackbeat, 2017
damiano.o
17.10.2017, 09:41
(17.10.2017, 07:10)PatiEK napisał(a): Wibracje mogły wynikać z luzu na pierścieniu centrującym. Albo niewłaściwego wyważenia...
Przy 3 modelach różnych felg? Trochę dziwne?! A po zmianie ET jak ręką odjął
Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
PatiEK
Liczba postów: 724
Dołączył: Nov, 2016
Reputacja:
15
Imię: Patryk
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 450 cdi, pulse, 2002
Damian - dziwię się bo nie spotkałem się nigdy, żeby przesadne ET powodowało wibrację.
Pleśniak - możesz pójść w jakieś ciekawe 17" - tu wybór już jest duży. Węższe na przód i szersze na tył.
mikemas
Liczba postów: 396
Dołączył: Jan, 2013
Reputacja:
31
Imię: Michał
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Piastów
smart fortwo C 453 cabrio turbo, BRABUS Xclusive
mikemas
17.10.2017, 13:35
1- Felg, ani pozostałych elementów z Ultimate 125 nie kupisz z dystrybucji MB, tylko "w pakiecie" z autem.
2- CS Nitrous mają swoje "tańsze" odpowiedniki - Schmidt Shift oraz Team Dynamics Imola
3- Oryginalnie monoblocki IX 17 cali na przód mają 6 cali - pod 185/45/17
damiano.o
Liczba postów: 3.876
Dołączył: Oct, 2013
Reputacja:
91
Imię: Damian
Płeć: Mężczyzna
Skąd: NEL
smart fortwo C 453 cabrio turbo, blackbeat, 2017
damiano.o
17.10.2017, 17:02
(17.10.2017, 13:14)PatiEK napisał(a): Damian - dziwię się bo nie spotkałem się nigdy, żeby przesadne ET powodowało wibrację.
Pleśniak - możesz pójść w jakieś ciekawe 17" - tu wybór już jest duży. Węższe na przód i szersze na tył.
To pomyśl sobie jakie było moje zdziwienie
nie wspomnę już o sprzedawcach, którzy twierdzili, że z autem coś jest nie tak, potem, że może źle wyważone, że partia kiepska a na finał stwierdzili, że ET zmienią ................. i tu był szok ............. jak ręką odjął
Więc kolokwialnie stwierdzili, że to wina źle dobranego ET
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)