Zakupiłem blokadę start/stop w Berlin-tuning. To ta sama co jest sprzedawana wszędzie czyli misterdotcom.
Postanowiłem zainstalować. Niby prosta sprawa. Zdejmujemy osłonę od strony kierowcy (wystarczą palce). Pod osłoną widać pierwszy zielony wtyk. Trzeba go wypiąć wciskając blokadę na środku wtyku. Niestety wypięcie wtyczki za dużo nie daje. Przewody są dosyć krótkie ale po krótkiej walce udało mi się zacisnąć czarny kabel na czarno-białym i zielony na zielono-białym. Pozostał przewód żółty. Wypięcie czarnej wtyczki to już wyginanie śmiało ciała. Zasada ta sama, blokada na środku wtyczki i puszcza. Co z tego jak przewody krótkie i dostęp do żółtego przewodu tragiczny. Do tego ten przewód na tyle gruby, że zaciski nie przebiły się i wyszła d...a. Jutro muszę kupić nowy zacisk. Na tym montaż zakończyłem poprzednie zaciski do tego zestawu były lepsze. Te są ładne ale niestety marne.
Postanowiłem zainstalować. Niby prosta sprawa. Zdejmujemy osłonę od strony kierowcy (wystarczą palce). Pod osłoną widać pierwszy zielony wtyk. Trzeba go wypiąć wciskając blokadę na środku wtyku. Niestety wypięcie wtyczki za dużo nie daje. Przewody są dosyć krótkie ale po krótkiej walce udało mi się zacisnąć czarny kabel na czarno-białym i zielony na zielono-białym. Pozostał przewód żółty. Wypięcie czarnej wtyczki to już wyginanie śmiało ciała. Zasada ta sama, blokada na środku wtyczki i puszcza. Co z tego jak przewody krótkie i dostęp do żółtego przewodu tragiczny. Do tego ten przewód na tyle gruby, że zaciski nie przebiły się i wyszła d...a. Jutro muszę kupić nowy zacisk. Na tym montaż zakończyłem poprzednie zaciski do tego zestawu były lepsze. Te są ładne ale niestety marne.