Już drugi raz , kiedy zaparkowalam auto i z niego wyszłam poczułam zapach opalenizny z tylnego lewego koła.. mąż za pierwszym razem rozegrał koło i powiedział że tloczek odbija ale dopiero po czasie albo w ogóle nie odbija .. dodam jeszcze że koło jest zagrzane na maksa.. czy ktoś tak miał? Kto wie co z tym zrobić?
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Tłoczek
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
Tłoczek
|
(09.03.2020, 22:25)BASTOS napisał(a): Przewody do wymiany. Jazda w takim stanie jest niebezpieczna,sam widziałem jak zapaliło się tylne koło w Fiacie125 jadącym przede mną.Gdyby przewody (hamulcowe jak sądzę?) były do wymiany czyli przeciekały, to była by jakaś sygnalizacja a przede wszystkim ubywał by płyn hamulcowy.W tym przypadku sądzę, że zapieczony jest tłoczek i najlepiej wymienić cylinderek i przy okazji wyczyścić wnętrze bębna.Przy wymianie cylinderka i odkręcaniu przewodu hamulcowego należy uważać by nie urwać nakrętki przewodu i oczywiście odpowietrznika (jeśli cylinderek nie będzie nowy a używany). Gdyby wymieniany cylinderek był używany, przed wymianą rozruszać (odkręcić,zakręcić) odpowietrznik by uniknąć kłopotów zaraz po wymianie i odpowietrzaniu układu. (10.03.2020, 02:04)wibi79 napisał(a):(09.03.2020, 22:25)BASTOS napisał(a): Przewody do wymiany. Przewody gumowe ze starości "puchną" od wewnątrz. Powoduje to, że płyn przeciśnie się w stronę tłoczka, ponieważ pompa generuje wysokie ciśnienie ale powrót płynu jest już utrudniony właśnie przez "spuchnięte" przewody. Z zewnątrz będą wyglądać normalnie i nie będą ciekły.
Macie rację,to ja jestem technologicznie przestarzały i nawet nie pomyślałem, że tak ważny dla bezpieczeństwa element może być elastyczny. Teraz jednak dowiedziałem się również, że firma TRW,jeden z liderów w produkcji elastycznych przewodów hamulcowych zaleca ich wymianę co 50 000 km. Człowiek jednak całe życie się uczy.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości