Jeśli nikt nie wycierał , to taka ilość faktycznie może świadczyć że auto mało jeździło . Ale i tak trzeba ciąć cenę ile wlezie -tak na wszelki wypadek
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
"Majonez " pod korkiem oleju.
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Sprawdź
- oba przednie dywaniki czy są suche - mechanizm tylnej wycieraczki czy działa - wysokość zaciągania ręcznego hamulca - czy jedzie równo i czy działa wspomaganie - czy wszystkie drzwi otwierają się od wewnątrz i zewnątrz - linki drzwi. - czy otwiera się klapa bagażnika - kompletność zestawu naprawczego do kół / obecność zapasu. - czy działa klimatyzacja o ile jest na stanie. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ok, jadę. Jak ktoś chce podać np Whatsapp , Messenger ,albo na miejscu dam foto majonezy i luknie,będę wdzięczny
Witam. Po wizycie w komisie. Po kolei. Właściciel to Turek,w niedzielę otworzył ,to moja 2 wizyta,dziś sam bez rodziny. Oficjalnie ze względu na covid powinno być zamknięte ,no ale co się nie robi dla euro. Szef pyta dlaczego go wczoraj nie kupiłem i dlaczego uważam że miesza się olej z płynem. Pokazuje korek,chwała mu,nie wytarł go wczoraj. Odpowiada mi to co myślę,auto u niego stoi 3 tyg i każdy kupujący robi 2 ,3 kilometry ,miesza się wilgoć z olejem. Tłumaczy ze jak dojadę do domu powinno zniknąć ( jakieś 55 kilometry autostrada ) . Za radą forum wyciągam bagnet i jest czysty ,bez masła. Olej jest ciemny ,przepracowany . Otwiera mi chłodnice i pyta gdzie widzę olej. No nie widzę. Popatrzyłem w zbiornik wyrównawczy ( to chyba ten biały po prawej),trochę ciemno w hali ale tam nic nie było . Jazdy nie było, mówi,wczoraj jeździłeś ,dam gwarancję na 3 mc za 495 euro na motor i skrzynie. No i teraz nie wiem co robić,zdaje sobie sprawy że każde auto coś ma ... Mówię do żony,że gdyby ewentualne koszty naprawy zamknęły się w 600 e to bym to przełknął . Co dziś zauważyłem. Tylnie małe szybki są z plastiku,tak ma być? Auto ładne ,zadbane nie pucowane, wszystko działa :szyby, klima, ręczny, wspomaganie,dmuchawy , radio czy klamki. Są dwa klucze ,a ich przegląd techniczny wykazywał pierdoły: żarówka tablicy,coś z 1 śruba od koła czy zapieczona linka od drzwi. Po zapaleniu zero dymu,rura wydechowa jak w mojej toyocie- czysta ,lekko zakopcona . Prowadzi się dobrze. Minusy: te szybki spłowiałe ,ta szybka nad tylnia klapą ułamana,reflektory też lekko spłowiałe,lakier był przepastowany. Auto stało,bo pełno brudu w szczelinach który lekko mchem zarósł . Nowe opony przód i akumulator . Tył do wymiany . Ja wiem ,że każde auto po zakupie na serwis ,bo to norma. No i co robić ? Cena jest średnio okazyjna ,ciężko znaleźć coś poniżej 150 tys kilometrów ,nie opłaca się jechać dalej niż 50 kilometrów w jedną stronę .
To co piszesz to standardy w tym wieku Ff - szybki i reflektory tak mają i po 150 euro za sztukę zapłacisz jak będziesz chciał wymienić
Brać i tłuc auto. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
No i nie zdecydowałem się. Zapomniałam dopisać że pan właściciel był w nd lekko niemiły ,że przyjechałem tylko 2 raz oglądać.
Dziś jadę oglądać to :Smart Forfour 1.1 2005 GREY BLUE PULSE SPORT EDITION
€ 2.350,00 http://link.marktplaats.nl/m1648117512?u...ialbuttons |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Wlew oleju zbierająca się maź | kasiunqa | 5 | 2.627 |
11.03.2019, 15:43 Ostatni post: filiproll |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości