Przyznam Cię, że mnie zaskoczyłeś, bo miałem wrażenie, że silniki 700 cm3 w wersji niebrabusowej miały typ 432
a z rozkodowania VINu wynika, że masz jednak 332 (zresztą z samego VINu też):
https://www.ilcats.ru/smart/?vin=WME4503...anguage=en
Oryginał piasty ma numer Q0002072V010000000. Wg 'mojej' hurtowni, zamiennikami są:
FAG: FAG713667340
oraz:
SKF: VKBA 6625
To tylko przykłady, pozostałe marki pominąłem. Nie wiem, kto robił piasty na pierwszy montaż.
Obie części w opisie mają wszystkie wersje silnikowe, od 41 do 75 KM.
Będę drążyć temat tych typów i kodów silnika, bo jak na razie znalazłem, że 450.332 występuje zarówno w 600 jako M160.910), jak i 700 cm3 (jako M160.920)
Ale to właśnie wg tej hurtowni. Pewno biorą dane z tego samego źródła, co ta Twoja
Wg ilcats masz silnik M160.920.
EDIT: podejrzewam, że jest tak, że pierwsza cyfra kodu (u Ciebie 3, u mnie 4) wcale nie oznacza silnika, tylko typ budy.
Tak, właśnie tak jest. Świetnie Kane opisał to tutaj:
https://www.evilution.co.uk/mod/vehicle-...er-vin.htm
Podejrzewam, że zamieszanie wynika z tego, że silniki 600 cm3 występowały też w wersji 61 KM / EUR3. My mamy EUR4.
Z ciekawostek, Twój samochód jest 2 tygodnie starszy od mojego Dzieli je 5575 innych egzemplarzy 450