Ładne, za ile upolowałeś ?
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim smarcie ?
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
W końcu poświęciłem trochę czasu naleśnikowi. I tak:
- sprawdzony, wyczyszczony, posmarowany cały układ dolotu powietrza aż do przepustnicy - naciągnięty pasek alternatora - pospawany zderzak przedni - pospawane uchwyty kierunkowskazów przednich, tymczasowo bo szukam używek w dobrym stanie - wymieniona płyta/osłona podwozia, przednia część
Cztery miesiące temu kleiłem przetarty intercooler i niestety zaczął znowu minimalnie puszczać olej. Dzisiaj został wymieniony na "nowy" bez przetarć. Przy okazji wyczyszczenie Egr. Niestety podczas wymiany ukręcił się przewód wtyczki czujnika temperatury intercoolera - efekt wentylator kręci cały czas. Wtyczka rozebrana, jutro postaram się to naprawić.
Wysłane z mojego Z2 przy użyciu Tapatalka
Zarejestrowałem dzisiaj Golaska, niestety nie obyło się bez problemów.. Pani przy okienku przyczepiła się że w komputerze ma typ samochodu Coupe, a diagnosta wpisał hatchback.. zajęło to pół dnia niestety by to odkręcić..
zamontowałem polskie tablice, a potem była chwila grozy : Włam do własnego Smarka.. zamykając bagażnik zostawiłem kluczyki i smarcik się zamknął.. podważyłem szybę od strony pasażera i jakimś magicznym sposobem i drucikiem udało mi się klamki sięgnąć.. Potem już poszło z górki i wypucowałem samochodzik, pastowanko, odkurzanie i plakowanie
Eno, jestem mistrzem świata. Sama wymieniłam filtr kabinowy . W godzinę, ach och Tylko dlatego, że kiedyś Kanapa pokazał, jak to się robi. To nie jest dla normalnych ludzi robota, to tylko dla takich co mają staw łokciowy w drugą stronę wygięty
choroby na stanie :smartoza, glajtoza
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Dzisiaj mija dokładnie rok, jak zostałem | Boss | 11 | 10.185 |
03.11.2008, 21:47 Ostatni post: Boss |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości