1. Wymiana intercoolera - przetarł się w wiadomym miejscu, przycięcie kierownicy powietrza do intercoolera, zabezpieczenie dodatkowymi blaszkami narożników boków intercoolera przed ewentualnym przetarciem.
2. Wymiana termostatu wraz z wymianą płynu chłodzącego.
3. Ostateczne pożegnanie z zaworem EGR - patent by Łysy13.
4. Wymiana kół na zimowe.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Smarcik dostał dziś filtr powietrza K&N, nowe tarcze Brembo, nowe klocki Ferodo, kupiłem maskownice do głośników niestety będę musiał adaptować te stare, kupiłem zaślepkę haka przód
Wymieniłem, Olej, filtr powietrza, Oleju..
Przeczyściłem te rurkę.. napiszcie proszę jak się ona fachowo nazywa?
była cała w oleju? sadzy? takie lepkie coś.. po godzinie w ludwiku i przetarciu wd-40 wyglądała jak nowa.. przy okazji wyczyściłem też gumowe grube wężyki które łączyły te ustrojstwo..
Zmieniłem Koła na zimowe.. mam nadzieje, że nikt nie skosi mi tych małych czarnych dekielków pod blokiem :(
Ogarnięty na zimę; wymieniony olej i filtr, wyczyszczony i natłuszczony filtr powietrza, założone zimówki, uszczelki posmarowane.
Jeszcze fiolet paliwa.
..... I czekam na śnieg
Dziś cały dzień spędziłem na odkręceniu zapieczonych śrub tłumika i kolanka łączącego z kolektorem, ale się udało, tłumik pomalowany, założone pierścienie uszczelniające, wymiana aktuatora na nowszy model
Kawał dobrej roboty!!!
Pamiętaj tylko, żeby zabezpieczyć, albo jakoś poizolować przewody do aktuatora, bo lubią sie przecierać i wtedy 3 kreski lub problemy z biegami murowane :-/