(02.08.2018, 14:35)obwd-crash napisał(a): 1. Od dołu samochodu - między turbiną za gruszką zaworu upustowego (wastegate), wężyk jak na zdjęciu
lub
2. U góry z przodu silnika, między kolektorem dolotowym a czujnikiem ciśnienia, czujnik ciśnienia wskazałem na zdjęciu, wężyk od kolektora dochodzi do niego od dołu.
Bardzo dziękuję, jak zawsze mogę liczyć na pomoc skończę MODzic to wstawię foto. Będę miał jeszcze jeden problem z dostanie. Się do stacyjki gdyż stworzyłem panel z budzikiem start stop ale muszę się spiąć w kostkę. Ale ta złośliwa gałka nie chce zejść... No ale nie zanudzam jeszcze raz Wielkie Dzięki za pomoc
Ciągnąć do góry wzdłuż dźwigni i !!! NIE NACISKAĆ !!! guzika na gałce.
Dzięki. Właśnie tak robię ale siedzi jak przyklejony. Sporo uję sposobem bez ściągania gałki jeśli nie da rady będę probowal
(02.08.2018, 14:35)obwd-crash napisał(a): 1. Od dołu samochodu - między turbiną za gruszką zaworu upustowego (wastegate), wężyk jak na zdjęciu
lub
2. U góry z przodu silnika, między kolektorem dolotowym a czujnikiem ciśnienia, czujnik ciśnienia wskazałem na zdjęciu, wężyk od kolektora dochodzi do niego od dołu.
Bardzo dziękuję, jak zawsze mogę liczyć na pomoc skończę MODzic to wstawię foto. Będę miał jeszcze jeden problem z dostanie. Się do stacyjki gdyż stworzyłem panel z budzikiem start stop ale muszę się spiąć w kostkę. Ale ta złośliwa gałka nie chce zejść... No ale nie zanudzam jeszcze raz Wielkie Dzięki za pomoc
Ciągnąć do góry wzdłuż dźwigni i !!! NIE NACISKAĆ !!! guzika na gałce.
Dzięki. Właśnie tak robię ale siedzi jak przyklejony. Sporo uję sposobem bez ściągania gałki jeśli nie da rady będę probowal
Nie bardzo rozumiem gdzie mam z białym się wpiac.moze Ty rozgryziesz temat. Dzięki
Smart 450 cdi cabrio
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.08.2018, 08:28 przez speedykielce.)
(02.08.2018, 14:35)obwd-crash napisał(a): 1. Od dołu samochodu - między turbiną za gruszką zaworu upustowego (wastegate), wężyk jak na zdjęciu
lub
2. U góry z przodu silnika, między kolektorem dolotowym a czujnikiem ciśnienia, czujnik ciśnienia wskazałem na zdjęciu, wężyk od kolektora dochodzi do niego od dołu.
Bardzo dziękuję, jak zawsze mogę liczyć na pomoc skończę MODzic to wstawię foto. Będę miał jeszcze jeden problem z dostanie. Się do stacyjki gdyż stworzyłem panel z budzikiem start stop ale muszę się spiąć w kostkę. Ale ta złośliwa gałka nie chce zejść... No ale nie zanudzam jeszcze raz Wielkie Dzięki za pomoc
Ciągnąć do góry wzdłuż dźwigni i !!! NIE NACISKAĆ !!! guzika na gałce.
Dzięki. Właśnie tak robię ale siedzi jak przyklejony. Sporo uję sposobem bez ściągania gałki jeśli nie da rady będę probowal
Nie bardzo rozumiem gdzie mam z białym się wpiac.moze Ty rozgryziesz temat. Dzięki
Ok. Chyba załapałam. Z przetwornika do zegara. Dam znać jak działa narazie muszę przemyśleć jak zrobić trójnik bo w smarcie jest dość gruby przewód a w przekaźniki cieniutki
(02.08.2018, 14:35)obwd-crash napisał(a): 1. Od dołu samochodu - między turbiną za gruszką zaworu upustowego (wastegate), wężyk jak na zdjęciu
lub
2. U góry z przodu silnika, między kolektorem dolotowym a czujnikiem ciśnienia, czujnik ciśnienia wskazałem na zdjęciu, wężyk od kolektora dochodzi do niego od dołu.
A masz może orientację jaka jest średnica wewnątrz a tego przewodu ? Bo muszę zakupić trójnik. A ja niestety jestem bez kanału więc nie tak łatwo mi się tam dostać od góry .
Nie wiem, ale z tego co mi się wydaje, u mnie w zestawie ze wskaźnikiem był także trójnik ze "stopniowanymi" średnicami, wężyk, opaski - praktycznie wszystko co potrzebne do montażu wskaźnika ciśnienia doładowania. Wystarczyło przeciąć wężyk przy turbinie w około połowie jego długości i założyć trójnik.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
(04.08.2018, 07:16)obwd-crash napisał(a): Nie wiem, ale z tego co mi się wydaje, u mnie w zestawie ze wskaźnikiem był także trójnik ze "stopniowanymi" średnicami, wężyk, opaski - praktycznie wszystko co potrzebne do montażu wskaźnika ciśnienia doładowania. Wystarczyło przeciąć wężyk przy turbinie w około połowie jego długości i założyć trójnik.
Ok dzięki. U mnie jest tylko taki mały trojniczek. Ale dzięki za info będę kombinować )
Jasnygwintkurczeblade! Deszcz, zamykam szybę, a tu przełącznik się zepsuł. Już od jakiegoś czasu działał gorzej, teraz pękł i nie chce zamykać. Na domiar złego jakoś się źle ułożył i wpadł w tę dziurę.
Czy mogę go zamienić z jednym z tych od tylnych szyb? Docelowo zamierzam go wymienić, ale potrzebuję na razie zamiennika.
(04.08.2018, 16:14)Maciek_M napisał(a): Przerwę dyskusję o zegarku:
Jasnygwintkurczeblade! Deszcz, zamykam szybę, a tu przełącznik się zepsuł. Już od jakiegoś czasu działał gorzej, teraz pękł i nie chce zamykać. Na domiar złego jakoś się źle ułożył i wpadł w tę dziurę.
Czy mogę go zamienić z jednym z tych od tylnych szyb? Docelowo zamierzam go wymienić, ale potrzebuję na razie zamiennika.
Wysłane z SG Note4 przy użyciu Tapatalka
Hej. Jeśli jest taki sam jak w fortwo to mam lewy. Taki okrągły.
Witam. Tak oglądam foty że spotkania w Łomiankach i widzę że w f2 macie ciemne szyby. Ja właśnie chciałem. Przyciemnic ale dowiedziałem się od znajomego z policji że w PL przednich wogole nie można tylko ewentualnie fabryka do 30%. Jak widzę nie bardzo się tym przejmujcie mu mojej radości. Pytanko czy mieliście przejścia z policją w tym temacie czy raczej rzadko zwracają uwagę? Dzięki.