(05.02.2013, 23:25)kapik napisał(a): mi sie marzy zbudować smarta z silnikiem R!1
marzenia są po to by je realizowac
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(05.02.2013, 22:12)dominikk napisał(a):(05.02.2013, 21:56)kenny napisał(a):(05.02.2013, 19:38)dominikk napisał(a): Ja co prawda nie ta liga bo Smarcior 2000 rocznik , ale zamierzam zrobić sobie go w stylu rajdowym takie zboczenie że tak to nazwę . Fotel Bimarco Grip z mojej poprzedniej rajdówki , pasy szelkowe 5 pkt z homologacja FIA , oraz kiera zamszowa już czekają na montaż więc jak tylko naprawi się rozrusznik , hamulce tył , i parę pierdół to graty lądują w środku , potem remont silnika , turbo , sprzęgło , re-map , i klatka do środka wpadnie również ponieważ mam znajomego który zajmuje się produkcją klatek więc nie omieszkam zrobić mu psikusa co by stworzył wg. załącznika "J" klatkę do smarta. Co prawda zajmie mi to pewnie jeszcze parę miesięcy aż finansowo to ogarnę ale mam nadzieję że wszystko uda mi się zrealizować No to gratuluję wrzucać klatkę do daily cara. Pomijam, że tracisz dowód podczas kontroli a przeglądu z klatką nie przejdziesz. Nie życzę Ci abyś głową uderzył w taki pałąk, chyba że jeździsz po mieście w kasku, a uwierz mi, że nawet nie wiesz kiedy możesz przydzwonić. Dodatkowo przy masie smarta dorzucasz mu sporo kilogramów. W GSMP nie ZTCW startują auta z homologacją, a smart zdaje się takiej nie posiada. Tym to możesz pojeździć tylko dla funu w Kielcach itp. Ale dla funu, bo byle seicento Cię będzie robić jak będzie chciało. (06.02.2013, 01:02)kenny napisał(a): No to gratuluję wrzucać klatkę do daily cara. Pomijam, że tracisz dowód podczas kontroli a przeglądu z klatką nie przejdziesz. Nie życzę Ci abyś głową uderzył w taki pałąk, chyba że jeździsz po mieście w kasku, a uwierz mi, że nawet nie wiesz kiedy możesz przydzwonić. Za głośny wydech który jest w 99% Hond Civic , Crx , Oplów Calibra (w których już nie wspomnę o instalacjach gazowych,które nie mają homologacji i nie są wbijane w dowód rejestracyjny bardzooo często), Bmw e30 itd również traci się dowód a one jakoś jeżdżą po ulicach . Żyjemy w Polsce, więc nie jest to problemem- gdyby badania techniczne były tak przeprowadzane jak należy to 30-40% aut zniknęło by z Polskich dróg. Miałem już kilka aut z klatką (starty w GSMP również mi się przydażyły), którymi również poruszałem się po mieście na co dzień, i nie był to nigdy problem ,ani podczas BT , ani podczas kontroli drogowej, kiedy to złapany zostałem za brak światła stop z jednej strony a klatki , pasów, jak i wolnego wydechu nikt sie nie przyczepił. Ten argument do mnie nie przemawia. Szczególnie że przy takich autach, to Policja raczej zatrzymuje żeby zobaczyć to jako ciekawostkę, nawet jeśli jest to CC czy 126p z klatką a nie doczepia się do klatki. W głowę też nigdy się nie uderzyłem z tytułu posiadania fotela w którym siedzi się bardzo nisko i który ma boczne "uszy" w związku z tym kolejny argument w tym temacie odpada-choć przyznam że w smarcie nie mierzyłem jeszcze tego kubła,więc pytanie czy się w ogóle zmieści... Przy masie każdego auta klatka to sporo kg. Owszem z jednego auta wyjmiesz 100 kg a klatka wazy ok 30-40 kg więc zyskujesz,bo przy smarcie raczej tyle się nie wyjmie(choć klatka pewnie koło 20kg więc starczy wyjąć fotel pasażera i wychodzi niemal na zero),ale jak już wspomniałem to nie ma być auto do startów i ścigania się o złote kalesony, a auto które ma mi się podobać,i być zrobione indywidualnie pod moje "widzi mi się". To że takie auto dostanie od seja , malucha , czy innych tym podobnych aut również do mnie nie przemawia, bo gdyby to miało znaczenie zamiast kupić smarta kupił bym choćby impreze GT , a na pewno nie sprzedał bym małego auta którego waga 800kg i 150 koni dawała przyjemne wrażenia podczas przyśpieszania i jazdy. Nie chodzi mi o moc a o zabawę, którą można czerpać z aut typu maluch , smart , CC również, jeśli nie walczysz jak już wspomniałem o złote kalesony to każdym SPRAWNYM autem można się pobawić. Smart homologacji nie posiada i wiem o tym świetnie , jak również napisałem to we wcześniejszej wiadomości , natomiast co do tej homologacji również można ją wyrobić "indywidualnie" . Nie chciało mi się teraz studiować wszystkich załączników oraz regulaminów ale na szybko jest choćby takie zdanie w regulaminie GSMP na 2013r. : "Dla samochodów, które nie posiadają homologacji FIA lub ASN jest obowiązkowe uzyskanie Karty Homologacyjnej wg. zasady dopuszczania samochodów grupy E-1, zał. 2a regulaminu ramowego GSMP. " Takie uzyskanie homologacji jest osiągalne z pewnością - przecież maluchy z silnikami motocyklowymi nie miały homologacji a są dopuszczone, ale z tego co kojarzę kosztuje 2 tyś zł do łapki PZM. Oczywiście auto to nie startowało by w żadnych profesjonalnych zawodach z pewnością, co nie wyklucza jakiś zabaw typu KJS , BERG TROPHY i tym podobne.W końcu sam start daje już frajdę, a z doświadczenia wiem że ukończenie zawodów już powoduje że nie jest się ostatnim Tak czy siak to ma być auto dla mnie,a nie do startów w profesjonalnych imprezach, a to że jest to smart.. co z tego ? Nikt też nie powiedział że w daaaaalllleeekkkieeejj przyszłości nie wskoczy tam silnik typu Kawasaki , Suzuki , itp.... Wtedy FUN byłby na pewno dużo wiekszy Dla jednych jest to nie logiczne co chcę zrobić , dla innych ciekawe , jeszcze innych głupie wręcz kretyńskie , a mi się po prostu podoba takie coś i wolę to zamiast pierdzących głośników "magnat" oraz tuby na cały bagażnik, 300 konnego bmw z instalacją LPG bo nie stać mnie na eksploatacje , czy małego , oszczędnego samochodu typu VW lupo których są miliony na drogach . Choćby z tego tytułu wybór padł na zakup Smarta... Co będzie dalej zobaczymy na pewno seryjnym nie zostanie, a reszta zależy tylko od $$ którą postanowię zainwestować w auto . (07.02.2013, 01:31)kacperoo napisał(a):(06.02.2013, 14:36)dominikk napisał(a): Za głośny wydech który jest w 99% Hond CivicMiałem kiedyś Smarta, teraz mam drugiego Civica i o dziwo żaden nie miał 'za głośnego' wydechu. dlatego nie napisałem o wszystkich . ale nie powiesz że w klubie wszyscy jeźdżą na seryjnych i cichutkich wydechach . (07.02.2013, 01:39)Szupryk napisał(a): Cześć Dominikk, chyba kojarzymy się po nickach z trójmiejskich for, również RT Chyba się kojarzymy dzięki , dzięki... To że będzie to zdaję sobie z tego sprawę
Dominik, trochę pojechałeś z tymi 99%, no ale to pomijam. A o dawaniu w łapę też mam swoje prywatne zdanie.
Skoro nigdy głową w boczny pałąk nie walnąłeś to masz szczęście, albo po prostu nie dosięgasz :P Mi się coś takiego przydarzyło na Kielcach po walnięciu bokiem w bandę, gdzie dzięki temu że miałem kask łba nie rozwaliłem. W mieście gdzie w kasku nie jeździsz to jak jeżdżenie bez pasów. Wszystko fajnie dopóki się coś nie stanie. Poza tym nie uwierzę że jeździsz po mieście fotelu z uszami (typu mirco S2000) i to jeszcze z zapiętymi szelkami, bo tak się jeździć po mieście po prostu nie da. Życzę powodzeniu w modach i będę śledził postępy. (07.02.2013, 11:00)kenny napisał(a): Dominik, trochę pojechałeś z tymi 99%, no ale to pomijam. A o dawaniu w łapę też mam swoje prywatne zdanie. Dokładnie mówiąc Bimarco Grip . Mówiłem że mam podejście nieco inne do tematu autek które są dla mojej przyjemności . A co do dawania w łapę również nie daję . Jeśli chodzi o te 99% to miało tylko uwidocznić problem tego co się dzieje na naszych ulicach , i o ile do głośnego wydechu mam swoje inne podejście, bo jeśli nie jest totalną przeginką ,to nie uważam by był czymś strasznym,o tyle w wielu z tych aut o których wspomniałem w ogóle nie powinno być mowy o dopuszczeniu do ruchu drogowego - wiemy że u nas wstawi się psudo xenony,super "kar ałdio" , wielkie felgi , a o zawieszeniu , wyciekach z silnika , i zgniłych progach nikt nie myśli nawet by naprawić.Więc takich "tunerów" powinno się ganić. PS. zachęcam do zakupu otuliny na klatke - jest również twarda ale na pewno lepiej przyjmie uderzenie głową , czy kolanem, ew.łydka ,niż w gołą rurę . A co do Smarta planuję w przyszłości wstawić klatkę, ale to zobaczymy czy zostanie zrealizowane-na razie jest wiele innych pilniejszych napraw do przeprowadzenia w tym autku . Natomiast fotel i pasy na 100% powędrują tam na dniach jak tylko się wykuruję. A jeśli chodzi o postępy przygotuj się do długiego śledzenia na razie kompletuje budżet do remontu silnika i to jest teraz najważniejsze dla mnie |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[Media] 1,5 miliona smartów fortwo | kifer | 0 | 2.404 |
19.07.2013, 14:16 Ostatni post: kifer |
|
dalsze wiadomosci o mozliwosciach naszych smartów cz.2 | 0 | 2.992 |
16.03.2005, 19:07 Ostatni post: Guest |