Witam
Moj CDI nigdy nie zszedl ponizej 3,7l tyle spalil, na trasie z klima, z srednia predkoscia ok 110 km/h. Po miescie, klima non stop, pali ok 5l max spalil 6l. A noge mam dosyc ciezka, no i to tiptronic. To tyle co do spalania.
Co do cofania licznika, w body nie siedzi scalak, tylko motorolka, po tym mozna bardzo latwo poznac czy ktos cos majsterkowal przy przebiegu. O ile licznik rzeczywiscie ma SMD 93C66, to bsi ma motorolke 68HC05X32 (do 2002r), a potem 68HC9S12DG256, ktora rzeczywiscie jest przyklejona do ukladu. Jezeli ktos chce sie upewnic, ze w smarcie nie bylo majsterkowane z przebiegiem, trzeba nad nogami kierowcy, lekko po lewej stronie wyciagnac skrzynke bezpiecznikow, za nia jest wlasnie BSI. Jezeli na sporym lekko podluznym ukladzie jest zeskrobany lakier, na bank ktos majsterkowal z przebiegiem, drugim sposobem jest sprawdzenie na reversie plytki, na dole od znaczka + slady lutowania na VIA. To tyle o przebiegu
P.S.
All, dzieki za super aluski!
Moj CDI nigdy nie zszedl ponizej 3,7l tyle spalil, na trasie z klima, z srednia predkoscia ok 110 km/h. Po miescie, klima non stop, pali ok 5l max spalil 6l. A noge mam dosyc ciezka, no i to tiptronic. To tyle co do spalania.
Co do cofania licznika, w body nie siedzi scalak, tylko motorolka, po tym mozna bardzo latwo poznac czy ktos cos majsterkowal przy przebiegu. O ile licznik rzeczywiscie ma SMD 93C66, to bsi ma motorolke 68HC05X32 (do 2002r), a potem 68HC9S12DG256, ktora rzeczywiscie jest przyklejona do ukladu. Jezeli ktos chce sie upewnic, ze w smarcie nie bylo majsterkowane z przebiegiem, trzeba nad nogami kierowcy, lekko po lewej stronie wyciagnac skrzynke bezpiecznikow, za nia jest wlasnie BSI. Jezeli na sporym lekko podluznym ukladzie jest zeskrobany lakier, na bank ktos majsterkowal z przebiegiem, drugim sposobem jest sprawdzenie na reversie plytki, na dole od znaczka + slady lutowania na VIA. To tyle o przebiegu
P.S.
All, dzieki za super aluski!