Nie zaglądałem ostatnio na forum, atu taki ciekawy temat. Po moich doswiadczeniach- najtańszy tuning 600 to:
- podciagnać zawór upustowy turba
- założyć zepsuty czujnik ciśnienia w kolektorze ssacym, tak by nie pokazywał ciśnienia powyżej 0,5 bara
- nie dokazywać z ciśnieniem doładowania( 0,8-0,9 bara wystarczy), bo można zrobić kuku silnikowi
Jak widać trzeba zamontować lub przynajmniej posiadać jakiś cisnieniomierz o stosownym zakresie, kontrolować afr ( skład mieszanki paliwowej ).
Wiem, ze to barbarzyńska metoda, ale mój smart jest z wrzesnia 2000 i problem jest taki jak opisał waflo. dopiero od pażdziernika można podejśc z kwp 2000
Aaa... ewentualne braki paliwa mozna skorygować czujnikiem temperatury
- podciagnać zawór upustowy turba
- założyć zepsuty czujnik ciśnienia w kolektorze ssacym, tak by nie pokazywał ciśnienia powyżej 0,5 bara
- nie dokazywać z ciśnieniem doładowania( 0,8-0,9 bara wystarczy), bo można zrobić kuku silnikowi
Jak widać trzeba zamontować lub przynajmniej posiadać jakiś cisnieniomierz o stosownym zakresie, kontrolować afr ( skład mieszanki paliwowej ).
Wiem, ze to barbarzyńska metoda, ale mój smart jest z wrzesnia 2000 i problem jest taki jak opisał waflo. dopiero od pażdziernika można podejśc z kwp 2000
Aaa... ewentualne braki paliwa mozna skorygować czujnikiem temperatury