Faktycznie w serwisie można być orżniętym lub obsłużonym niefachowo. Zarówno w ASO jak i nie w ASO. Jeśli zatem użytkownik nie zna się nic a nic - lepiej pojechać jednak do ASO. Prawdopodobieństwo bycia naciągniętym jest statystycznie niższe. JEDNAK mają tam osprzęt, części, instrukcje i mimo wszystko doświadczenie. Jak się dobrze trafi, to dobrze człowieka "załatwią".
Zgadzam się, że najlepjej znaleźć dobrego i taniego fachowca. Jeszcze, żeby był w okolicy i miał wolne terminy. A ha, i części w szafce pod ścianą. Ale o to jest trudno.
Zgadzam się, że najlepjej znaleźć dobrego i taniego fachowca. Jeszcze, żeby był w okolicy i miał wolne terminy. A ha, i części w szafce pod ścianą. Ale o to jest trudno.
Krzysiek Modzelewski
fan smarta fortwo
fan smarta fortwo