(30.09.2015, 10:43)MariuszB napisał(a):(30.09.2015, 09:34)bodek1 napisał(a): wymianami wszystkiego co konieczne , a nawet jeszcze nie konieczne / włozyłem grubo ponad 10 tys.
Mówisz o doposażaniu czy wymianach części eksploatacyjnych??
Nie wiem jaki egzemplarz trzeba kupić i gdzie go serwisować aby "doinwestować" w niego taką kwotę
no to tak z grubsza:
Przegląd techniczny (wymiana oleju, filtr oleju, filtr powietrza, filtr paliwa, filtr kabinowy) - 250 + komplet oryginalnych filtrów
Światła przeciwmgielne/halogeny (montaż, przekaźnik, przycisk) 170,00zł / to jest cena tylko za montaż - halogeny dostarczyłem nowe /
Gumy wahaczy przód 4szt. 320,00zł
Amortyzatory przód z osłonami 2 szt. 790,00zł
Amortyzatory tył 2 szt. 400,00zł / wszystkie 4 sztuki to sachs /
Poduszki/gumy drążka stabilizatora 2szt. 120,00zł
Pompa wtryskowa – naprawa + uszczelniacz wału od str. pasków 600,00zł
Łożysko koła prawy przód 1 szt. 320,00zł
Zawieszenie silnika (poduszki) 3szt. 300,00zł + 980 poduszki oryg.
Naprawa wiązki skrzyni 250,00zł
Pompa wody 200,00zł
Tłumik 500,00zł
Dysze spryskiwaczy przód – czyszczenie 50,00zł
Płyn hamulcowy 120,00zł
Miska olejowa z korkiem 200,00zł
Montaż modułu/emulator + czyszczenie EGR 400,00zł
Wymiana uszczelki na turbinie (strona wlotu powietrza) 40,00zł
Kierownica z łopatkami + moduł łopatek 1000,00zł
Wiatrak intercoolera 100,00zł
Intercooler 350,00zł
Uszczelnianie szybek bocznych 160,00zł
Sprzęgło 1750,00zł
alufelgi z oponami + dystans - 1600 ,oo
biksenony - 1000,00 / oryginalne lampy są /
+ jeszcze troche innych dupereli.
zaznaczam , że auto zewnetrznie bardzo ładne, bezwypadkowe , przebieg udokumentowany ok. 100tys. - w zasadzie moje obawy wzbudzały poduchy silnika i..... tyle
tak więc mozna , można