Miałem chwilkę w robocie i spinacz zastąpilem już mini instalacją 8-)
Nie mam możliwości cyknięcia fotki ale przedstawie ci to b.dokładnie.
Pod kierownicą jest panel z bezpiecznikami.Zdejmij ten cały panel z zatrzasków (będzie ci o wiele wygodniej)
Na tym panelu znajduje się złącze diagnostyczne
Nie jestem tylko pewien czy we wszystkich smartach tak sie robi.
Czerwonym łukiem zaznaczyłem zworkę którą musisz wykonać.Technika dowolna, ja spinacz już wywaliłem i od tyłu podpiąłem się do kabli idących kolejno do odpowiednich pinów.
Pamiętaj o tym by podczas zwierania czy rozwierania mieć WYŁĄCZONY ZAPŁON!!!
Jeśli zworka będzie wykonana prawidłowo, to po uruchomieniu silnika na zegarach będzie się świecil pomarańczowy trójkącik
Powodzenia i do roboty.
Nie mam możliwości cyknięcia fotki ale przedstawie ci to b.dokładnie.
Pod kierownicą jest panel z bezpiecznikami.Zdejmij ten cały panel z zatrzasków (będzie ci o wiele wygodniej)
Na tym panelu znajduje się złącze diagnostyczne
Nie jestem tylko pewien czy we wszystkich smartach tak sie robi.
Czerwonym łukiem zaznaczyłem zworkę którą musisz wykonać.Technika dowolna, ja spinacz już wywaliłem i od tyłu podpiąłem się do kabli idących kolejno do odpowiednich pinów.
Pamiętaj o tym by podczas zwierania czy rozwierania mieć WYŁĄCZONY ZAPŁON!!!
Jeśli zworka będzie wykonana prawidłowo, to po uruchomieniu silnika na zegarach będzie się świecil pomarańczowy trójkącik
Powodzenia i do roboty.