Wszystko będzie, tylko nas już nie będzie. Baterie kondensatorowe to dobry pomysł ponieważ są ekologiczne i będą miały długą żywotność, natomiast by wykonać szybkie ładowanie to potrzebne jest wydajne źródło, zwykła sieć nie dostarczy tylu kW w sekundę ile jest potrzeba na przejechanie 100 km. Ładowanie indukcyjne już jest w fazie testów, mikrofale również. Jest też pomysł na ładowanie bezprzewodowe w czasie jazdy, ale to chyba najbardziej dotyczy ciężarówek na prawym pasie drogi ekspresowej. Natomiast z punktu widzenia użytkownika baterii to najlepsze jest powolne ładowanie w nocy ładowarką o mocy max 3 kW. Każde tzw. szybkie ładowanie skraca życie akumulatorów, miedzy innymi dlatego jest ograniczone do 80%. Tak więc na razie to życzyłbym sobie by zwykłe gniazdko 16 amperowe było na każdym parkingu, przy każdym sklepie czy kinie. Dziś auto elektryczne dostępne jest wyłącznie dla ludzi dysponujących możliwością ładowania we własnym zakresie, domek, firma czy rzadziej gniazdko w garażu podziemnym.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Smart Electric Drive III
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
Smart Electric Drive III
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości