Masz obrotomierz ?
Jeżeli tak to zobacz do ilu dociąga silnik gdy nie chce zmienić - podbić biegu ?
Jeżeli do około 3 tys. a nie świeci się kontrolka check engine to jest "ukryty" tryb awaryjny.
Czasami jest to skutkiem wilgoci przy popękanych-nadpękniętych izolacjach przewodów, w wiązce do sterownika silnika, czasami do aktuatora lub wybieraka skrzyni.
Pomaga podpięcie pod diagnostyczny skaner diagnostyczny Mercedesa - Star Diagnose - pokazuje co jest w zasadzie nie tak.
Jeżeli tak to zobacz do ilu dociąga silnik gdy nie chce zmienić - podbić biegu ?
Jeżeli do około 3 tys. a nie świeci się kontrolka check engine to jest "ukryty" tryb awaryjny.
Czasami jest to skutkiem wilgoci przy popękanych-nadpękniętych izolacjach przewodów, w wiązce do sterownika silnika, czasami do aktuatora lub wybieraka skrzyni.
Pomaga podpięcie pod diagnostyczny skaner diagnostyczny Mercedesa - Star Diagnose - pokazuje co jest w zasadzie nie tak.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!