Demontujesz poduszkę i odkręcasz nakrętkę blokującą.
Później ostrożnie wybijasz / wyciągasz kierę z wieloklinu.
Wyciągasz wtyczkę taśmy i zmieniasz kierownicę
Najlepiej nie ścigać do końca nakrętki ponieważ łatwo uszkodzić zwijak taśmy.
Tak jest w dwuramiennej.
Później ostrożnie wybijasz / wyciągasz kierę z wieloklinu.
Wyciągasz wtyczkę taśmy i zmieniasz kierownicę
Najlepiej nie ścigać do końca nakrętki ponieważ łatwo uszkodzić zwijak taśmy.
Tak jest w dwuramiennej.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904