(10.01.2024, 09:39)LukLuk napisał(a): [quote pid='203071' dateline='1704843930']
Masz informacje czym różni się skrzynia 717.407 od 717.408? Moja ma 6 biegów i żyłem w przekonaniu, że tylko takie były montowane w 450-tkach. Oryginalnie to był półautomat, ale kupiłem używany drążek z softtouch, w serwisie mi to przeprogramowali i mogę przełączać na „A”.
Super ta tabelka na evilution. Tak jak gdzie indziej czytałem w cabrio nie montowali tych słabszych 600tek 33kW. Zauważ, że wszytkie benzynowe cabrio maja co najmniej 40 kW. Czy ktoś w nim zmieniał silnik? Kto to wie, auto jeździło pierwsze trzy lata we Włoszech a potem w Polsce. W karcie pojazdu żadnej wzmianki nie ma, ale silnik ma tylko jedną sondę lambda i brak katalizatora co przemawia za tym, że to oryginalny silnik albo jak był zmieniany to na ten sam model.
[/quote]
Trochę dorzucę, w sumie bez większego znaczenia, tak dla informacji.
Snart był wyprodukowany na rynek francuski i w Rouen jeździł pierwsze lata.
Trudno powiedzieć ile, bo wyprodukowano go w maju 2000.
Data pierwszej rejestracji to kwiecień 2001.
Według historii pojazdu w Polsce pojawił się na pewno w czerwcu 2006 roku, może nawet wcześniej, ale czerwiec jest pewny, miał wtedy przebieg 27 751 km.
Zgadza się, fabrycznie silnik 40kW, natomiast jeżeli chodzi o skrzynię jest drobny zonk w dokumentacji.
Skrzynia o tym numerze pojawia się w dwóch różnych Smartach
Kiedyś, komuś omsknął się palec przy wypełnianiu dokumentów, fakt bez znaczenia.