basteks :
1) a wystarczyło sie zapytać czy nie dąło by się przynieść.(chyba ,że koncepcja zlotu jest:płacę-wymagam ,podstawcie mi pod d..)
2) klienci klasy S nie mieli przez oragnizatora zaplanowanego obiadu później.Była to poza tym impreza handlowa nie zlot miłośników
3) wjazd i wyjazd był utrudniony...hm....rewizja osobista, czy trzeba było po prostu wytłumaczyć czemu się wyjeżdżą skoro auta powinny być na placu. A za ciepło nie było troszkę?
4) to co piszesz to złośliwe szukanie dziury w całym."gdyby" ,"pewnie"....z całym szacunkiem, nie masz pojęcia o naszych planach organizacyjnych konkursu ,a wysnówasz jakieś wnioski. Było inne auto przygotowane, decyzja o wykorzystaniu smarta Abuka zapadlą w gronie właściciel-organizator
5) jeżeli masz problem (uzasadniony czy nie, masz prawo go mieć) z obsługą w MB Warszawa (dealerze DCAP) to zapraszam do napisania oficjalnego maila do mnie (marcin.fica@daimlerchrysler.com) lub bezpośrednio do przełożonego sprzedawcy (potrzebne informacje można uzyskać w informacji salonu). Nie mieszaj natomias pomocy DCAP w organizacji zlotu z Twoim odbiorem obsługii w salonie
1.1) nie można było. (jest to parking dla klientów MB Warszawa)
1.2) dostępne w salonie, to nie impreza handlowa
1.3) ci co chcieli się przejechali. Można było. co do kosztów to znowu "gdybasz"
1.4) trochę brak kosekwencji ,bo najpierw piszesz,że malo gadżetów, a potem ,że nie o to Ci chodzi.
Pominąłeś jeden szczegól. To był zlot smartklubu oragnizowany przez klubowiczów (podziękowania dla tych którzy dzielnie pomagali) i wsparciu DCAP. Nie odwrotnie. Jak chcesz jeździć na zloty wktórych wszystko jest "podane do stołu" to niestety trzeba je inaczej organizować (składki, potwierdzeni przyjazdu z dużym wyprzedzeniem itd). Naszą (DCAP) intencją było możliwie pomóc w organizacji zlotu. Zakres pomocy ograniczony był przede wszystkim czasem ale też budżetem. Jeżeli uważasz ,że centrala niemiecka będzie lepsza to, śmiało. Myśleliśmy,że pomagamy, nie mam frajdy w organizowaniu sobie kłopotów.
a tekst "centrala nas nie szanuje"...bez komentarza, bo biorąc pod uwagę ,że nie cała "centrala" tylko kokretne osoby poświęciły swój czas na pomoc w organizacji zlotu, takie teksty są przynajmniej nie fair.
1) a wystarczyło sie zapytać czy nie dąło by się przynieść.(chyba ,że koncepcja zlotu jest:płacę-wymagam ,podstawcie mi pod d..)
2) klienci klasy S nie mieli przez oragnizatora zaplanowanego obiadu później.Była to poza tym impreza handlowa nie zlot miłośników
3) wjazd i wyjazd był utrudniony...hm....rewizja osobista, czy trzeba było po prostu wytłumaczyć czemu się wyjeżdżą skoro auta powinny być na placu. A za ciepło nie było troszkę?
4) to co piszesz to złośliwe szukanie dziury w całym."gdyby" ,"pewnie"....z całym szacunkiem, nie masz pojęcia o naszych planach organizacyjnych konkursu ,a wysnówasz jakieś wnioski. Było inne auto przygotowane, decyzja o wykorzystaniu smarta Abuka zapadlą w gronie właściciel-organizator
5) jeżeli masz problem (uzasadniony czy nie, masz prawo go mieć) z obsługą w MB Warszawa (dealerze DCAP) to zapraszam do napisania oficjalnego maila do mnie (marcin.fica@daimlerchrysler.com) lub bezpośrednio do przełożonego sprzedawcy (potrzebne informacje można uzyskać w informacji salonu). Nie mieszaj natomias pomocy DCAP w organizacji zlotu z Twoim odbiorem obsługii w salonie
1.1) nie można było. (jest to parking dla klientów MB Warszawa)
1.2) dostępne w salonie, to nie impreza handlowa
1.3) ci co chcieli się przejechali. Można było. co do kosztów to znowu "gdybasz"
1.4) trochę brak kosekwencji ,bo najpierw piszesz,że malo gadżetów, a potem ,że nie o to Ci chodzi.
Pominąłeś jeden szczegól. To był zlot smartklubu oragnizowany przez klubowiczów (podziękowania dla tych którzy dzielnie pomagali) i wsparciu DCAP. Nie odwrotnie. Jak chcesz jeździć na zloty wktórych wszystko jest "podane do stołu" to niestety trzeba je inaczej organizować (składki, potwierdzeni przyjazdu z dużym wyprzedzeniem itd). Naszą (DCAP) intencją było możliwie pomóc w organizacji zlotu. Zakres pomocy ograniczony był przede wszystkim czasem ale też budżetem. Jeżeli uważasz ,że centrala niemiecka będzie lepsza to, śmiało. Myśleliśmy,że pomagamy, nie mam frajdy w organizowaniu sobie kłopotów.
a tekst "centrala nas nie szanuje"...bez komentarza, bo biorąc pod uwagę ,że nie cała "centrala" tylko kokretne osoby poświęciły swój czas na pomoc w organizacji zlotu, takie teksty są przynajmniej nie fair.