jakie rzeczy?
to nawet nie kwestia bycia upartym- uważam ,że obrywa się Karolinie i mnie (bo byliśmy ze strony DCAP zaangażowany w organizację) bez powodu.Uważam również ,że mimo niedociągnięć w ogólnej organizacji zlotu, nie można spuszczać całej winy na DCAP( a to próbujecie zrobić). Pretensje co do parkingu ,czy kateringu są wogóle dla mnie nie zrozumiałe. Do dziś nie pomyślałbym ,że kwestia parkingu może być tak odebrana,a chodziło tylko o to ,żeby mieć spokój, miejsce i bezproblemowy dostęp do serwisu.(byłby gdyby wyjeżdzać wskazanym wcześniej szlabanem od strony serwisu a nie tym którym przyjechaliśmy)
Siwek: żeby nie robić bałaganu-jak piszesz takie rzeczy to może podaj jakieś liczby na poparcie swojej tezy. Zwłaszcza interesuje mnie wzrost opłacalności sprzedaży mini, bezpośredni wpływ zlotów na sprzedaż i wyniki badania satysfakcji klienta. Rozumiem ,że masz te dane?
to nawet nie kwestia bycia upartym- uważam ,że obrywa się Karolinie i mnie (bo byliśmy ze strony DCAP zaangażowany w organizację) bez powodu.Uważam również ,że mimo niedociągnięć w ogólnej organizacji zlotu, nie można spuszczać całej winy na DCAP( a to próbujecie zrobić). Pretensje co do parkingu ,czy kateringu są wogóle dla mnie nie zrozumiałe. Do dziś nie pomyślałbym ,że kwestia parkingu może być tak odebrana,a chodziło tylko o to ,żeby mieć spokój, miejsce i bezproblemowy dostęp do serwisu.(byłby gdyby wyjeżdzać wskazanym wcześniej szlabanem od strony serwisu a nie tym którym przyjechaliśmy)
Siwek: żeby nie robić bałaganu-jak piszesz takie rzeczy to może podaj jakieś liczby na poparcie swojej tezy. Zwłaszcza interesuje mnie wzrost opłacalności sprzedaży mini, bezpośredni wpływ zlotów na sprzedaż i wyniki badania satysfakcji klienta. Rozumiem ,że masz te dane?