Zasada jest taka że w ksenonach lepiej nie grzebać. Ja bym nie ryzykował tylko podjechał do serwisu. Pytanie czy to żarówka (ok 800 zł) czy tez przetwornica - ponad 1000 zł. Trzeba to sprawdzić.
Poza tym ksenony się wypalaja i zmieniają barwę z czasem co wiąże się z koniecznością wymiany parami jesli mają kilka lat.
Sory za głupie pytanie ale lepiej się upewnić, czy jesteś pewien że masz ksenony... bo juz słyszałem od paru ludzi którzy mają 451 i mówią że mają ksenony a to zwykłe soczewki halogenowe.
Jak organoleptycznie sprawdzić czy się ma ksenony. Powinny mieć spryskiwanie lamp i samopoziomowanie.
Poza tym ksenony się wypalaja i zmieniają barwę z czasem co wiąże się z koniecznością wymiany parami jesli mają kilka lat.
Sory za głupie pytanie ale lepiej się upewnić, czy jesteś pewien że masz ksenony... bo juz słyszałem od paru ludzi którzy mają 451 i mówią że mają ksenony a to zwykłe soczewki halogenowe.
Jak organoleptycznie sprawdzić czy się ma ksenony. Powinny mieć spryskiwanie lamp i samopoziomowanie.