hmm
nie jestem taki pewien co do skutecznosci pomyslu
obieg na nagrzwnice jest caly czas otwarty
a na chlodnice otwiera go termostrat
jesli termostat jest niedomkniety to czesc obiegu ucieka do chlofnicy i sie schladza dlatego w nagrzewnicy jest zimno a i w kabinie tez
jedyna rada to zawor elektromegnetyczny w szeregu miedzy silnikiem a chlodnica
zimowa pora pewnie mogl by byc caly czas zamkniety w temp nie przekroczy 3 kropek
nie jestem taki pewien co do skutecznosci pomyslu
obieg na nagrzwnice jest caly czas otwarty
a na chlodnice otwiera go termostrat
jesli termostat jest niedomkniety to czesc obiegu ucieka do chlofnicy i sie schladza dlatego w nagrzewnicy jest zimno a i w kabinie tez
jedyna rada to zawor elektromegnetyczny w szeregu miedzy silnikiem a chlodnica
zimowa pora pewnie mogl by byc caly czas zamkniety w temp nie przekroczy 3 kropek
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl