Instrukcja:
- podnosisz tylną klape do oporu,
- luzujesz śruby mocujące klapę na zawiasach, nie odkręcaj do końca;
- kombinujesz z odkręceniem śrubek mocujących spojler - trzeba zastosować jakiś sprytny wkrętak lub przegub,
- spojler powinien być zamocowany na zatrzaski, wiec trzeba pokombinować aby niczego nie połamać,
- uwaga na gumki i pianki, które są oryginalnie mocowanie do wygłuszania spojlera.
Przy montażu sprawdź szczelność klapy - może trzeba poprawić mocowania na zawiasach.
Może cos pomerdałem z kolejnością ale tak to pamiętam.
PRZED demontażem napelnij zbiornik zimowym płynem i sprawdź działanie układu przez wstawienie auta na 24 godziny do ciepłego pomieszczenia - oszczędzisz sobie w razie czego fatygi .
- podnosisz tylną klape do oporu,
- luzujesz śruby mocujące klapę na zawiasach, nie odkręcaj do końca;
- kombinujesz z odkręceniem śrubek mocujących spojler - trzeba zastosować jakiś sprytny wkrętak lub przegub,
- spojler powinien być zamocowany na zatrzaski, wiec trzeba pokombinować aby niczego nie połamać,
- uwaga na gumki i pianki, które są oryginalnie mocowanie do wygłuszania spojlera.
Przy montażu sprawdź szczelność klapy - może trzeba poprawić mocowania na zawiasach.
Może cos pomerdałem z kolejnością ale tak to pamiętam.
PRZED demontażem napelnij zbiornik zimowym płynem i sprawdź działanie układu przez wstawienie auta na 24 godziny do ciepłego pomieszczenia - oszczędzisz sobie w razie czego fatygi .
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904